[GZ] Hulp met grondwerk / longeren

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Deborah2

[GZ] Hulp met grondwerk / longeren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-07 22:47

Wie weet er iemand die mij op locatie (Woudenberg) zou kunnen helpen met grondwerk en longeren? Ik ben echt op zoek naar iemand die mij op weg helpt en me wat kan leren, uiteraard tegen een passende vergoeding!

MandyNancy

Re: [GZ] Hulp met grondwerk / longeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 22:53

hallo ik wil het je wel leren ik heb 1 shet beleerd zelf ,, en ga mischien nou nog 1 doen waar ligt dar stad dorpje van jou ?? welke provinci

rosanrosan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 08:30

je hebt PM Haha!

Deborah2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-07 08:47

MandyNancy schreef:
hallo ik wil het je wel leren ik heb 1 shet beleerd zelf ,, en ga mischien nou nog 1 doen waar ligt dar stad dorpje van jou ?? welke provinci

Dank je wel voor je aanbod, maar als je niet weet waar het ligt is het vast te ver Haha! Woudenberg ligt tussen Zeist en Amersfoort.

Overigens ben ik echt op zoek naar een (semi-) professioneel iemand en zeker 18+. Ik ken de basisprincipes van grondwerk en longeren wel, maar wil graag wat hulp bij wat specifieke dingen (paard gaat er soms zomaar vandoor met longeren en is dan niet meer te stoppen, longeren met gogue / chambon, of dubbel longe enz.). Dus niet domweg rondjes rennen aan een lijn, maar echt trainen aan de longe. Bij voorkeur vooraf gegaan door wat grondwerk.

_yvonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 15:57

Ik wil je wel helpen, ben 29, heb de ORUN en veel ervaring met longeren/jonge paarden, ook dubbele longe, woon in Maarsbergen, refenties aanwezig.

moravita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 19:56

Ik stuur je een mailtje...

Deborah2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-07 00:30

Allemaal heel erg bedankt voor de antwoorden, heb al veel reacties gehad en ga even kijken wat het best bij ons zou passen!

MandyNancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 19:36

Deborah2 schreef:
MandyNancy schreef:

Dank je wel voor je aanbod, maar als je niet weet waar het ligt is het vast te ver Haha! Woudenberg ligt tussen Zeist en Amersfoort.

Overigens ben ik echt op zoek naar een (semi-) professioneel iemand en zeker 18+. Ik ken de basisprincipes van grondwerk en longeren wel, maar wil graag wat hulp bij wat specifieke dingen (paard gaat er soms zomaar vandoor met longeren en is dan niet meer te stoppen, longeren met gogue / chambon, of dubbel longe enz.). Dus niet domweg rondjes rennen aan een lijn, maar echt trainen aan de longe. Bij voorkeur vooraf gegaan door wat grondwerk.

Nou ik heb wel alleen ,, EEn kreng van een shet beleerd ,,

Deborah2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-07 00:08

MandyNancy schreef:
Deborah2 schreef:

Nou ik heb wel alleen ,, EEn kreng van een shet beleerd ,,

Ik geloof je graag en wilde je ook niet beledigen, maar mijn paard is al lang beleerd. Bovendien is het geen Shet, maar een Arabier en wil ik graag semi-professionele hulp, van mensen die echt veel ervaring hebben. Dat had ik er misschien bij moeten zetten, maar misschien dat het nu alsnog duidelijk is.
Overigens heb ik al heel veel reacties en ik denk dat ik daar wel uit ga komen!

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 09:01

beste Deborah,

Ik zou je graag willen helpen je verder te scholen in het grondwerk en het longeren. Ik heb veel ervaring met rechtrichten. Zowel onder het zadel als aan de longe en aan de hand. Aan de hand de schoudervoor/traverse/renverse en het appuyement zijn voor mij de basis van een goed ondertredend en rechtgericht paard. Longeren met enkele en dubbele longe kan ik je ook mee helpen.
Ik heb ruim voldoende ervaring met jonge paarden en met lesgeven aan zowel gevorderden als beginners/volwassenen en kinderen.
Ik vind het belangrijk dat je plezier hebt tijdens en na de lessen en ben ook niet te beroerd om alles tien keer te herhalen als het even niet wil zoals het zou moeten.
Ik ben erg ethousiast en gedreven.
De kosten zijn 17,50 per les incl reiskosten.
Ik kan met name in de namiddag en avond.

Deborah2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-07 12:50

Inmiddels ben ik voorzien. Heel erg bedankt allemaal voor de reacties. Ik heb zoveel mogelijk geprobeerd iedereen een berichtje terug te sturen, sorry als ik iemand vergeten mocht zijn.

Hier mag dus een slotje op!