Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MandyNancy schreef:hallo ik wil het je wel leren ik heb 1 shet beleerd zelf ,, en ga mischien nou nog 1 doen waar ligt dar stad dorpje van jou ?? welke provinci
Deborah2 schreef:MandyNancy schreef:hallo ik wil het je wel leren ik heb 1 shet beleerd zelf ,, en ga mischien nou nog 1 doen waar ligt dar stad dorpje van jou ?? welke provinci
Dank je wel voor je aanbod, maar als je niet weet waar het ligt is het vast te verWoudenberg ligt tussen Zeist en Amersfoort.
Overigens ben ik echt op zoek naar een (semi-) professioneel iemand en zeker 18+. Ik ken de basisprincipes van grondwerk en longeren wel, maar wil graag wat hulp bij wat specifieke dingen (paard gaat er soms zomaar vandoor met longeren en is dan niet meer te stoppen, longeren met gogue / chambon, of dubbel longe enz.). Dus niet domweg rondjes rennen aan een lijn, maar echt trainen aan de longe. Bij voorkeur vooraf gegaan door wat grondwerk.
MandyNancy schreef:Deborah2 schreef:Dank je wel voor je aanbod, maar als je niet weet waar het ligt is het vast te verWoudenberg ligt tussen Zeist en Amersfoort.
Overigens ben ik echt op zoek naar een (semi-) professioneel iemand en zeker 18+. Ik ken de basisprincipes van grondwerk en longeren wel, maar wil graag wat hulp bij wat specifieke dingen (paard gaat er soms zomaar vandoor met longeren en is dan niet meer te stoppen, longeren met gogue / chambon, of dubbel longe enz.). Dus niet domweg rondjes rennen aan een lijn, maar echt trainen aan de longe. Bij voorkeur vooraf gegaan door wat grondwerk.
Nou ik heb wel alleen ,, EEn kreng van een shet beleerd ,,