Wie kan extensions in manen zetten (en wat zijn de kosten)?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ocorde

Wie kan extensions in manen zetten (en wat zijn de kosten)?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-07 13:09

Hallo allemaal,

Mijn friese paard heeft bij een merrie in de wei gestaan met staart- en manenexzeem en omdat die merrie zo'n jeuk had heeft ze bijna non-stop bij mijn friese merrie gestaan om gejeukt te worden. Nu mist mijn merrie aan de onderkant van de manenkam zo'n 20 cm aan manen, er zitten dus nog wel kleine plukjes van zo'n 5 cm lengte, maar deze waren eerst 50/60 cm. Doodzonde dus. Weet iemand hier wat het ongeveer kost om extensions te laten zetten over een lengte van 20 cm wat de manenkam betreft en de manen hebben aan de achterzijde een lengte van ongeveer 50/60 cm. En weten jullie iemand in Friesland die dit doet? Alvast bedankt.

Groetjes Jinke

lianne__

Re: Wie kan extensions in manen zetten (en wat zijn de kosten)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 14:17

misschien dat je de manen aan de onderkant wat korter kunt maken, en eventueel een stukje van de staart, en dat er zelf in gaat vlechten.
misschien ken je iemand die kapper is die dat er wel gratis in wil vlechten.

Ocorde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-07 14:32

lianne__ schreef:
misschien dat je de manen aan de onderkant wat korter kunt maken, en eventueel een stukje van de staart, en dat er zelf in gaat vlechten.
misschien ken je iemand die kapper is die dat er wel gratis in wil vlechten.

Ze heeft wel een hele dikke staart, maar vind het zonde om daar haar uit te halen voor de manen. Deze wil ik wel graag zo houden, misschien kan ik aan een staart o.i.d. komen van een fries welke is overleden...
Is het goedkoper als je zelf haar ter beschikking hebt, wat ingevlochten kan worden?

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 14:35

Ja, dat denk ik wel.. je kunt zo naar het slachthuis gaan en vragen om een paardenstaart. Ziet er niet zo fijn uit, want de staartwortel zit er ook nog aan. Zijn wel mensen die het professioneel bij paarden doen, maar dat is heel duur. Je kunt beter zelf voor paardenhaar vragen en het aan iemand vragen die goed met extensions is.

Ellis123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 18:56

Mijn moeder zet extansions, Waar woon je ergens?? Wij wonen in Helmond(NB) Ze zou het denk ik wel willen doen ik ga het haar zeker na vragen! maar ik denk wel dat je er bij moet blijven staan want ze is wat bang van paarden Tong uitsteken Ze kan er ook dreadlocks in zetten is weer eens wat anders Clown
Laat maar wat horen als je interesse hebt Knipoog

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 11:17

VSW-->EA GZ Diensten