waar omgeving tilburg vrachtwagentje huren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

lonnie

waar omgeving tilburg vrachtwagentje huren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-07 20:09

Omdat ik 8 juli op vakantie ga met mijn pony's, maar de auto kapot is en we dus niet weten of we die op tijd terug hebben, en die nodig hebben om de trailer te trekken, ben ik op zoek naar een adres waar ik evt een vrachtwagentje kan huren, mochten we de auto nog niet terug hebben.

Er moeten iig 2 paarden op kunnen, groter hoeft in principe niet. We vertrekken zondagochtend om 6 uur al, dus misschien dat we heb zaterdag dan moeten lenen. De 22e juli of de 23e kom ik weer terug dus dan geldt hetzelfde. Waar in de omgeving van tilburg is het mogelijk om een vrachtwagenetje te huren en wat kost dat?

groetjes lonneke

Imker

Re: waar omgeving tilburg vrachtwagentje huren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 00:02

Vrachtwagens huren in deze omgeving kan moeilijk worden, ik ken iig niet één/twee/drie.
Je zou evt. nog voor een paardentaxi kunnen kiezen. Wij vragen iig geen toeslagen voor weekend/nacht/spoedvervoer.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 16:21

als je de trailer nog wel hebt dan kun je toch een busje huren die die trailer mag trekken?

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 20:17

Bus huren is ook niet echt goedkoop, hoor. Dan zit je ook gauw aan de 200 euro per dag-weekend.

Misschien kun je op de heenweg met taxi oid en voor de terugweg weer met je eigen auto,als hij dan weer gemaakt is?