Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ushi schreef:Er is toch helemaal geen universiteit in Arnhem? Volgens mij gaan die flats samen met een studie? Want mijn neef moest uit zijn flat nadat hij was afgestudeerd.
renske schreef:Ik wil in Arnhem op kamers omdat ik volgend jaar in Enschede en Wageningen studeer en me paard in Rheden staat.. Dus dan is alles goed bereikbaar. Maar ik had al paar kamers gekeken, maar ik dacht een studentenflat lijkt me ook erg gezellig. Maar dan word het denk ik toch maar een gewone kamer in studentenhuis. En even kijken naar die flats die plagom zei anders.
Fredt schreef:renske schreef:Ik wil in Arnhem op kamers omdat ik volgend jaar in Enschede en Wageningen studeer en me paard in Rheden staat.. Dus dan is alles goed bereikbaar. Maar ik had al paar kamers gekeken, maar ik dacht een studentenflat lijkt me ook erg gezellig. Maar dan word het denk ik toch maar een gewone kamer in studentenhuis. En even kijken naar die flats die plagom zei anders.
Ga je naar VanHall Larenstein in Wageningen ?
elske_ schreef:Heb eigenlijk nog nooit zo'n studentenflat gezien in arnhem, misschien toch eens wat beter opletten
Rinske schreef:Dat zijn de sterrenflats, waar er 3 van zijn.