Stalling gezocht in omgeving Amsterdam!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mikolaiki

Stalling gezocht in omgeving Amsterdam!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-07 22:10

Hallo iedereen! Haha!

Ik ben druk op zoek voor stalling voor mijn paard in de omgeving van Amsterdam..
Marktplaats en google afzoeken heb ik al gedaan en er is nog best wat te vinden ...wel zijn de prijzen overal giga hoog. Ach gut
September start mijn opleiding aan de hogeschool en ik probeer eind augustus in mijn appartementje op de albert cuyp te trekken. Graag zou ik mijn paard dan ook rond die tijd op een vertrouwde stal hebben staan. Dit moet ook bereikbaar zijn voor mij op de scooter.

Nou dacht ik zo..waarom plaats ik geen oproepje op bokt? Allemaal paardenmensen en mischien kan iemand mij helpen Pling

Wie kan mij aan een betrouwbare stal helpen waar ik lekker dressuur kan rijden en kan springen? Waar ook weidegang mogelijk is en de prijzen niet te hoog zijn?
Het lijkt onmogelijk maar het moet mogelijk zijn Sigaar

Alvast super bedankt voor alle moeite ! En mischien tot ziens op een van de stallen Haha!
Groetjes Cathérine
Kusje

Princess

Re: Stalling gezocht in omgeving Amsterdam!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 18:56

www.stal-amstelhoeve.nl je betaald daar voor een binnenbox 290 euro, als je zelf mest betaal je 266 euro, gebruik van de molen kost 15 euro in de maand. Ik sta er zelf en ben heel tevreden hierover je hebt heel veel vrijheid

Stalhouderij Braam, zit aan de Amsteldijk, je hebt er alleen een buitenbak, weet niet precies hoe duur.

Zit verderop bij mijn stal ook nog een stal maar ben ff de naam kwijt daarvan, die zijn wel wat goedkoper geloof ik.

Dit is allemaal prima te doen op de scooter!

Zoek je toevallig ook nog een instructrice?

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 20:53

Braam is volgens mij 220. Heb er een tijd gestaan, maar ben enorm blij er weg te zijn. De stal zelf is echt ideaal, maar bij de eigenaar zit een steekje los.

In de buurt van Princess zitten idd wel wat leuke stallen, dat is iets verder dan stal Braam (net na station Rai) Als je toch gratis OV hebt kan je mischien ook een stukje met de trein. Ik woon in het centrum en sta in Aerdenhout Lachen

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 21:37

Bouwman heet die andere stal, zit verderop op de ronde hoep

naiade

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 01:13

vriendin van me heeft nog 2 boxen vrij
195 p/mnd
volpension
incl mestten, buiten zetten, voeren etc
grote paddock en buitenbak
zomers weidegang