Gezocht: instructeur omgeving Zeewolde

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

eveline

Gezocht: instructeur omgeving Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-07 21:47

Hallo,

Ik ben opzoek naar een instructeur, ik sta in Zeewolde, bij voorkeur dat er iemand naar stal komt, maar kan ook altijd naar je toe komen. Niveau Z dressuur rijd ik met mijn paard.

Wie weet er iemand en heeft daar goede ervaringen mee?

AniqueN

Re: Gezocht: instructeur omgeving Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 22:43

Waar sta je als ik vragen mag? Ik sta op ruitersportcentrum zeewolde en heb les van Iris Mensink (bevalt super). Zij en haar vader geven alleen priveles bij hun thuis.
Bo geeft ook les buiten de manege, ook op stal bennesse bijvoorbeeld. Als je meer wil weten moet je maar even een pbtje sturen!

xPassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 12:38

AniqueN schreef:
Waar sta je als ik vragen mag? Ik sta op ruitersportcentrum zeewolde en heb les van Iris Mensink (bevalt super). Zij en haar vader geven alleen priveles bij hun thuis.
Bo geeft ook les buiten de manege, ook op stal bennesse bijvoorbeeld. Als je meer wil weten moet je maar even een pbtje sturen!

Sorry dat ik het zeg maar ik ben echt geen fan van de hele manege in zeewolde ( ruitersportcentrum)
Voelde voor mij een beetje als een leger Bloos
Vind zelf ook niet dat er goed met de paarden word om gegaan..
En van Bo ben ik zelf ook geen fan zoals ik al eerder zij omdat ik bij haar het gevoel heb alsof ik in een leger zit..

maar ik kan nu wel alles gaan afkraken maar dan moet ik natuurlijk zelf ook iemand noemen die ik goed vind:

Ik vind zelf maria heel goed ( geeft les bij horsepower/veldstar) maar volgens mij geeft die alleen les bij horsepower en veldstar..
En er staat ook nog een vrouw op bennesse die ik heel goed les vind geven..
Ik zal nog wel even voor je informeren want die gaat volgens mij ook naar andere stallen om les tegeven Knipoog

eveline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-07 14:06

Bedankt voor jullie reactie, ik heb jullie een PB'tje gestuurd.

AniqueN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 15:16

xx_roos schreef:
AniqueN schreef:

Sorry dat ik het zeg maar ik ben echt geen fan van de hele manege in zeewolde ( ruitersportcentrum)
En van Bo ben ik zelf ook geen fan zoals ik al eerder zij omdat ik bij haar het gevoel heb alsof ik in een leger zit..

maar ik kan nu wel alles gaan afkraken maar dan moet ik natuurlijk zelf ook iemand noemen die ik goed vind:

Ik vind zelf maria heel goed ( geeft les bij horsepower/veldstar) maar volgens mij geeft die alleen les bij horsepower en veldstar..
Ik zal nog wel even voor je informeren want die gaat volgens mij ook naar andere stallen om les tegeven Knipoog

Hee, ik weet niet hoe oud je bent en wat je rijervaring is, maar ik denk dat jij nooit les hebt gehad van iris. Iedereen die bij haar lest is heel erg tevreden. Jij doelt denk ik op de manegelessen en daar is de TS niet naar op zoek. Er zijn nog een aantal mensen hier op bokt die bij iris lessen en zij zijn ook heel blij met haar.

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 15:36

Ellis van Ramshorst op de bosruiterweg geeft les bij de rijvereniging misschien geeft ze ook prive les.

xPassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 18:49

xx_roos schreef:
AniqueN schreef:

Hee, ik weet niet hoe oud je bent en wat je rijervaring is, maar ik denk dat jij nooit les hebt gehad van iris. Iedereen die bij haar lest is heel erg tevreden. Jij doelt denk ik op de manegelessen en daar is de TS niet naar op zoek. Er zijn nog een aantal mensen hier op bokt die bij iris lessen en zij zijn ook heel blij met haar.

Sorry maar ik vind het een beetje sneu als je een oordeel over me trekt zonder dat je me kent..
Zeker als er niks van klopt maar goed Knipoog
En het geeft ook aan dat je mijn bericht niet goed hebt gelezen aangezien ik geen manege's heb opgenoemd maar alleen pensionstallen..Ik heb idd geen les van iris gehad maar wel van bo en aangezien jij daar op doelt geef ik daar gewoon mijn mening over Knipoog

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 22:14

Iris is heel getalenteerd in rijden zelf maar zeker ook in het lesgeven. Ze heeft 3e fase orun afgerond, en door haar is mn pony die niet verzameld liep de M doorgeraced! En in de Z beland. Ik zou het wel weten als ik weer een instructrice mocht uitkiezen. Ik denk niet dat er veel instructie op dit niveau voor die prijs wordt aangeboden Knipoog