Wie heeft er ervaring met Erik Laarakker

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Guess1

Wie heeft er ervaring met Erik Laarakker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-07 18:22

Na 12 maanden tobbben (Bij DA en allerlei suplementen) ga ik a.s. donderdag mede op advies van een stalgenootje naar Erik Laarakker. We gaan voor een stofwisselings en/of spijsverteringsprobleem. Heeft iemand ervaring met deze kliniek, Ik kreeg de indruk dat ze erg zorgvuldig zijn ik moet namelijk meenemen:

1. Paard (ha,ha)
2. Op schrift wat ik aan suplementen heb gevoerd het afgelopen jaar+ eetpatroon.
3. Opschrijven wat de problemen/ klachten zijn.
4. Zadel

Wie o wie is er weleens bij hem geweest en wat is het resultaat.

crow

Re: Wie heeft er ervaring met Erik Laarakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 18:27

Een vriendin heeft jaren getobt met haar paard en diverse dierenartsen, fysiotherapeuten, alternatieve therapieen gedaan zonder veel resultaat totdat ze bij Eric Laarakker kwam. In 2 behandelingen spectaculair resultaat. Het paard loopt beter dan de laatste 5 jaar!! Ze is er zeer tevreden over.

Guess1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-07 18:34

Kijk dat zijn de berichten Vingers aflikken !!!! Geen garantie voor mijn paard natuurlijk maar we fijn om te horen. Ik ga gelukkig a.s.donderdag. Ik heb de afspraak echt weken van te voren gemaakt want ze zaten bomvol.

pasdedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 18:46

Ik ben pas geweest met mijn 16jarige. Ik heb het paard slechts een half jaar en het viel me op dat hij zo scheef was in het bekken. Bij laarakker werd hij helemaal door de mangel gehaald. Moest ander voer, de nodige supplementen. In het begin dacht ik het zal wel, maar na drie weken een ander paard! Ben terug geweest voor controle en hoef nu niet meer terug. Super kliniek

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 19:55

EA-GZ-diensten

pasdedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 21:51

Oh ja en mijn paard is daar natuurlijk ook door een osteophaat rechtgezet, dat werd hij natuurlijk niet door de suplementen;-)

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 22:42

ik ben ook erg tevreden en zeer positief, het zal waarschijnlijk anders gaan als je verwacht, alle drie mijn honden zijn ook geweest, overigens ook zeer positief.
Vooral met deze klachten zit je daar helemaal goed. Succes en ik hoop straks goede berichten te horen.

Mistie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 22:45

Mijn moeder is goed bevriend met hem, en heeft zelf ook zo'n studie gevolgd.

Onze honden gaan er nu nog elk half jaar heen, een om gecontroleerd te worden, en onze oude opa hond om z'n rug recht te zetten! Lachen

Equimon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 21:12

Ik heb ook hele goede ervaringen met Erik Laarakker. Na 2 behandelingen liep mijn paard veel beter, en zat ze veel beter in haar vel!
Ook paarden uit mijn omgeving heeft hij erg goed geholpen.
Ik heb zelf les van hem gehad, en hij heeft goede onderbouwde theorieen.
Dus zeker een aanrader!

naiade

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 01:15

ook hier alleen maar goede berichten.
ben er met 3 verschillende paarden geweest en bij alle heeft het super geholpen.

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 01:57

Wij zijn er best vaak geweest met ons paard, maar helaas zonder resultaat. Inmiddels zijn we al een tijdjes gestopt met de behandelingen omdat er gewoon geen verbetering was (en het is best duur dan). Wil niet zeggen dat Laarakker slecht is of slecht werk levert, het kan gewoon niet altijd aanslaan (net als bij een 'normale' DA)

branki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 14:18

Mijn paardje ging er heen als een oud kereltje en na de behandeling was hij weer de jonge vent die hij hoorde te zijn.

Sinds dat ik bij ERic ben geweest ga ik met vage klachten niet meer naar de dierenarts maar naar hem of iemand anders die op een dergelijke manier werkt.
Grote voordeel is dat zij niet de symptomen bestrijden, maar het probleem aanpakken en daarbij het hele paard bekijken.

MsMarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 14:21

Je moet Eowyn04 even een PB sturen.. die heeft ook een tijd met haar merrie bij Erik gelopen...

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 16:00

hij is een beetje zweverig en vreemd aan het wiggelroede draaien maar hij weet heel goed waar ie het over heeft en behandeld overwegend paarden die door de reguliere geneeskunde zijn opgegeven. De meesten kan ie heel goed helpen en gaan tevreden naar huis. Hij is echter wel prijzig!

MissQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 16:02

Op Stal Allure maken we ook gebruik van de diensten van Erik Laarakker.
Wij hebben alleen maar positieve ervaringen.
Wil je meer weten kun je altijd even bellen met Janine, zij is bekend en tevreden met zijn werkwijze.
Groetjes,
Missq

saskia23

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 21:18

Ik ben er met mijn hond geweest en die heeft hem super geholpen. Wat mij het meest aanspreekt is dat ze het hele dier onder de loep nemen en niet alleen de bestaande klacht behandelen.
Ze namen echt de tijd voor mijn hond en vond het (vergeleken met mijn reguliere da) niet duur.

FlappieR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 13:27

Zolang ik mijn paard al heb, heeft ze zo'n 2 keer per jaar een hoestperiode. Alleen nu doet ze het toch al een periode. Dierenarts al 2 keer geweest, kan niets vinden! temp goed, goede conditie, alert, mooi in haar vacht, longen schoon. Deze keer Eerst Ventipulmin gehad, niet geholpen. Nu aan prednisolon ook nog geen verbetering, althans vandaag weer kuchje.

Voordat er straks weer wat voorgeschreven wordt, wil ik haar toch wel eens helemaal na laten kijken. Er zijn nogal wat dingen die ze in het verleden heeft gehad en misschien dat dit wel een gevolg ervan is.

Hij zit voor mij ook lekker dichtbij,dus niet geschoten altijd mis. Zalhet ook wel eens met mijn eigen dierenarts bespreken, heb het idee dat ze ook niet weten wat het nou precies is.

miekske

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 12:11

Mijn zus is daar ook met haar paard heen gegaan... ze heeft allemaal van die dure 'medicijnen' van mee gekregen.. en ik had t idee dat t voor geen ene meter hielp.. we hebben nu nog vanalles staan..