Harnessmaker: hoe zit het tegenwoordig met hem?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Vonnie84

Harnessmaker: hoe zit het tegenwoordig met hem?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-07 14:57

Geen idee waar ik dit topic moet plaatsen, dus dan maar hier.

Maar mijn vraag. Hoe zit het tegenwoordig met Harnessmaker? Mijn zadel moet weer opnieuw afgesteld worden (flair) en hij doet dat. Maarrr, ik heb geen zin in:
- uren wachten totdat hij komt;
- uren wachten totdat hij niet meer komt.

Voorheen las je het ene topic na het andere over hem. Nu is het echter stil???

Ohw, ik zit trouwens niet op discussies te wachten over zijn werk. Daar gaat het me niet om, want daar ben ik gewoon zeer tevreden over. Het gaat me puur en alleen over hoe hij tegenwoordig met zijn tijd omgaat. Want zoveel vrije dagen heb ik niet meer om in te leveren. En steeds een nieuwe afspraak maken schiet niet op.

#Ymke#

Re: Harnessmaker: hoe zit het tegenwoordig met hem?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:07

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-07 15:19

Ik ken z'n site. Hij is hier ook al meerdere malen geweest. Dus dat is het niet.
Het is echt puur en alleen hoe hij tegenwoordig met zijn afspraken omgaat.

Venetia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:23

Hij is twee weken geleden bij mij geweest. Hij was een halfuur te vroeg, dus over laatkomen geen klagen meer. Geen afzegging en kreeg binnen een uur reactie op de mail (heeft ie nu een meisje voor).
Grote verbetering dus!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:24

Dit is het emailadres waar je naar kunt mailen voor afspraak.
Hij is nu op vakantie, en hij heeft het erg druk, maar alles wordt netjes ingepland voor zover ik weet...

passendzadel@gmail.com
Laatst bijgewerkt door Nouvel op 22-06-07 15:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-07 15:28

Hmm, dat klinkt inderdaad als een grote verbetering.
Want op de manier waarop hij bezig was raakt hij zijn tevreden klanten toch nog kwijt.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:32

ja, precies, dat werkt alleen maar irritatie in de hand... Clown

je kunt nu gewoon mailen voor een afspraak, die wordt dan volgens mij al ingepland in de weken als hij terug is (vanaf eerste week van juli geloof ik).

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 16:12

Vonnie84 schreef:
Hmm, dat klinkt inderdaad als een grote verbetering.
Want op de manier waarop hij bezig was raakt hij zijn tevreden klanten toch nog kwijt.

Daarom aarzel ik om hem te bellen/mailen,ik heb ook geen zin om uren op te nemen als hij toch niet komt.
Regelt Remco zijn afspraken niet meer dan?Ik weet dat hij een paar weken geleden bij iemand moest zijn en daar is hij ook niet op komen dagen,heeft niets van zich laten horen.

CaylinnMae

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 16:25

Hij is momenteel op vakantie en Bitch hier op Bokt regelt al zijn afspraken Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 21:43

@ Vonnie, stuur anders ff een mailtje naar passendzadel@gmail.com, maken we gelijk even een afspraak.

Venetia schreef:
(heeft ie nu een meisje voor).
Grote verbetering dus!

Meisje Bloos , ik is al 32 Haha!
Evengoed bedankt voor de complimenten, t'is af en toe moeilijk te combineren,heb zeer drukke baan, en paard, en leer voor zadelmaker, maar ik doe me best, en blijkbaar werpt het toch wel vruchten af Haha!

taverno schreef:
Ik weet dat hij een paar weken geleden bij iemand moest zijn en daar is hij ook niet op komen dagen,heeft niets van zich laten horen.

Is hij idd 'niet op komen dagen' , helaas waren wij beide onbereikbaar ( mobiel en internet) door het vreselijke weer wat er toen was, als er dit soort dingen voorkomen, heeft het altijd een geldende regel, en komen we de klant ook tegemoet, bv geen reiskosten. Fouten worden overal gemaakt, het gaat mij erom hoe je ze oplost Knipoog
( maar dat deel wordt nooit hier verteld)

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 23:01

Je hoort idd altijd maar 1 kant van het verhaal, zoals jij het stelt is het imo netjes opgelost Ja

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 21:23

Ik heb 2 keer een afspraak met hem gemaakt. De eerste keer kon hij niet komen omdat hij eerder op een evenement moest opbouwen en de keer daarna was zijn bus kapot. Vervolgens pm ik me een bult en krijg geen reactie. Heb pas een reactie gehad toen ik weer een topic plaatste. Nou voor mij hoeft het niet. Heb gisteren nog iemand gesproken en die vertelde mij precies het zelfde, dat hij iedere keer afbelde om verschillende redenen zoals bus kapot, dochter ziek enz enz.

Ik wilde heel graag door hem mijn zadel aan laten passen omdat ik hier op bokt zoveel positieve verhalen hoorde.

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-07 23:21

@Steinstein. Wanneer is dat geweest? Want hij heeft eigelijk volgens mij verschillende periodes gehad.
1. Beginfase hier op bokt. Alles liep lekker. Veel tevreden mensen.
2. Fase daarna. Veel ontevreden mensen. Niet op komen dagen, te laat en al de bla bla.
3. En naar waar dit topic op lijkt, volgende fase, sinds een week of 3 ???, het loopt weer lekker met hem qua afspraken maken.

Ik denk dat ik het zo redelijk goed heb omschreven (?)

@ Bitch, wanneer ben jij begonnen voor hem?

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 23:25

de eerste afspraak stond denk ik een week of 4 geleden
Ik kijk even in mijn berichten.
25 mei stond de eerste afspraak een week later de andere.

Het andere meisje heeft hem ook meerdere malen geprobeerd te bereiken om haar zadel op te laten vullen, maar kreeg geen contact of er werd een afspraak gemaakt, maar dan werd deze weer afgezegt.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 13:21

HAR-->EA-GZ-Diensten
Moderatoropmerking:
Let er aub wel op dat alleen ervaringen uit 1e hand zijn toegestaan, deze moeten goed onderbouwd zijn

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 12:31

Bicht wat grappig ik hem 2 maal vrij genomen voor deze meneer, en als we zelf net achter zijn kont hadden aangebeld stonden we nu nog te wachten, aanbieding van geen reiskosten enzo hebben wij niet gehad om het te verachten,

ik heb overgens gewoon weer van triest laten komen, weet ik tenminste zeker dat het goed gaat.

ik zelf zou geen afspraak bij deze meneer meer maken,

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 12:44

Bitch schreef:
Fouten worden overal gemaakt, het gaat mij erom hoe je ze oplost Knipoog
( maar dat deel wordt nooit hier verteld)

Ik heb alleen nooit meer mogen vernemen hoe bij mij de fouten zijn opgelost omdat ie op zijn vijfde (!) afspraak nooit is komen opdagen... Daarna wel weer contact gehad maar ook pas na een topicreactie en ik was er zat van. Wordt een beetje flauw van het "elk verhaal heeft 2 kanten-gedoe" want wat zijn kant van het verhaal is is mij nog nooit duidelijk geworden Boos! .

Bus kapot/dochter ziek verhalen zijn mij ook niet vreemd en dat speelde al vorig jaar van september t/m december.

Ik heb persoonlijk van Remko vernomen dat hij niet meer met hem wil samenwerken ivm de omgang met afspraken.

Maar goed, ik hoop van harte voor jullie dat het nu wel goed gaat met de afspraken en de zadelmakerij en dat ie maar veel tevreden klanten mag hebben/houden. Lachen

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-07 18:53

@ dobbel en WowAmigo
Wanneer is dat geweest?

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 19:12

Ik had september 2006 de 1e afspraak (oh nee dat was in augustus, toen kwam ie 1,5 uur te laat, was ik alweer weg), december 2006 de 5e en toen kwam ie niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 19:25

Daar gaan we weer....

Ik doe de planning sinds maart. De reden hiertoe was, omdat de vorige planner er een zooitje van maakte.
Ik heb een hele drukke baan van 5 dagen per week, een paard, en leer dus voor zadelmaker, maar desondanks, vind ik dit leuk om te doen ( het is ook mijn huidige beroep Haha! ) , ik weet niet wat er precies is gebeurt bij wowamigo, dat is 'voor mijn tijd' en ga mij daar dus niet ( meer) in mengen. Dat is iets tussen Patrick en haar.

Patrick is nu op vakantie, dus die reageert sowieso niet.

Maar, hoe komt het nu dat er wel eens het eea misloopt? Ten eerste Patrick is vorig jaar fulltime voor zichzelf begonnen, dus dan moet hij naamsbekenheid opbouwen, dat zijn lange dagen maken, met weinig liquide middelen.
De bus, die dus regelmatig stuk was, was wel zijn brood. Het is uiteraard voor de klant niet prettig als de boel afgezegd wordt, maar voor hem is dat nog grotere kostenpost.
Verder maak je een afspraak bij iemand op stal, en dan lopen er nog meer, die ook wel advies kunnen gebruiken, dus die help je ook, en zo moet je de afspraak die je een uur later hebt, toch even verschuiven, want je wil graag iedereen helpen.
Je bent nl een startende ondernemer..

Dan de planning, als de planner de ene afspraak in Drachten plant, en de andere in Enschede, en daar moet je binnen een uur zijn, snap je natuurlijk wel dat dat niet gaat werken, zeker met het huidige verkeersnet..
Maar, enfin, er is nu een nieuwe planner, dus dat ' probleem' ook opgelost.

Het probleem bus is ook opgelost, er is gekozen voor een nagelnieuwe.
Echter, daar kan ook wat mis meegaan, zoals nu dus bv, hij heeft het tot Frankrijk gered ( P zit nu in Spanje) en toen deed de koppeling het niet meer... We hebben het hier over een gloednieuwe bus, he! Is wel allemaal garantie, maar het moet wel weer gebeuren in de tijd dat hij eigenlijk zou moeten werken.

Tevens heeft hij sinds kort mobiel internet in de bus, helemaal super, je hebt meteen de gegevens van de klant voor je neus, maar, dat moet het dan wel doen..... en ik kan ook niet de hele dag met mijn neus voor de agenda gaan zitten, wordt baas niet vrolijk van, en de baas van zijn vrouw idemdito.

Dan heeft hij nog 2 jonge kinderen, waarvan een nog geen jaar oud, daar is idd wel eens wat mee.

Al met al, voor jullie misschien allemaal poedersuiker, en ik kan ook zo een op een het verweer geven op het bovenstaande, maar een ding kunnen degene die Patrick kennen niet ontkennen, het is geen bullebak.
Hij geeft je graag advies, hij is geinteresseerd in elk probleem, weet zeker waar hij het over heeft, maar door die passie gaat er idd ook wel eens het eea fout..
Supervervelend, en we proberen het altijd zo schappelijk mogelijk op te lossen, maar het komt idd wel eens voor dat het gigantisch fout gaat..

Het is voor mij moeilijk te reageren hierop, zeker ook omdat Patrick als eerste een van mijn beste vrienden is, dus ik zit er emotioneel in, en ik kan niet teveel uit de school klappen, aangezien ik beide kanten van het verhaal ken.

Buiten het afsprakenverhaal, waar jullie allemaal gelijk in hebben, is er bij het aanpassen, corrigeren, aanmeten etc etc altijd nog een verhaal van de ruiter en het paard, wat er niet bij verteld wordt.

Gelukkig hebben we ( alle zadelpassers die de MSFC gevolgd hebben) een formulier met doorslag, waarin alle gegevens van de klant en het paard kunnen verwerken, dan hoeven we niet meer tegen verassingen aan te lopen, t.a.v. de daadwerkelijke dienst die geleverd wordt.

Ik snap dat dit verhaal nog een hoop reacties en vragen op zal leveren, prima, maar alles wat voor mijn tijd is geweest, bemoei ik mij niet (meer) mee.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 22:48

ik heb juist een hele goede ervaring met hem! ik had een afspraak met hem voor ongeveer 4 uur smiddags. toen belde hij rond 1 uur op of hij eerder kon komen. zijn andere afspraak was uitgevallen en hij was al in de buurt.
ik had toen toevallig priveles, daar heeft hij nog bij staan kijken (kon hij meteen zien hoe het paard onder het zadel liep en hoe ik erin zat) en daarna heeft hij mijn zadel opnieuw gevuld.
echt vakwerk en ik vond dat hij heel veel wist te vertellen en hij gaf antwoord op al mijn vragen