Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xx_Irisje schreef:echt kundig komen ze niet over.
Sim0ne schreef:divoza weet er niet veel vanaf hoor, dan moet je zelf iemand meenemen die er veel vanaf weet. Van Rijs is een stuk beter, zitten in Zevenhuizen en komen ook aan huis. Zij zijn wel wat duurder...
Aimee schreef:Mijn eerste zadel kwam van Divoza... ik dacht slim te zijn door zo'n zadelpasservice te laten komen. Nou, van m'n leven nooit meer! Verstand van zadels, paarden en ruiters is héél ver te zoeken.
gevonden schreef:Ik moet zeggen dat ik met van RIjs ook meedere mensen an de wal in de sloot heb zien raken, vaandaar dat ik zoekende ben.
Natuurlijk weet ik dat er over iedereen wel wat is. Ik heb mijn oog laten vallen op een ankie zadel, toen ik dat bij van Rijs kenbaar maakte werd ik eigenlijk al voor gek verklaard, moest maar een prestige proberen, werd mij verteld. Nou daar word ik dus gelijk al moe van!!!Dan ben ik er al weer klaar mee, want ik weet zeker dat ze me dan weer een veel duurder zadel aan gaan proberen te smeren!
Perla schreef:ben ik blij dat ik in het noorden woon die man gaf me zelfs nog veel aanwijzingen met springen ook