Ik ben Samantha ben 18 jaar en woon in Etten-Leur. Ik men met 2 welsh a pony´s eentje is net beleerd en de ander loopt al 2 jaar voor de wagen en heeft ook de nodige wedstrijd ervaring.
Omdat Mijn ouders niet altijd mee kunnen gaan met de kar door de weeks ben ik eigenlijk verplicht om ze te longeren of met de sulky op de wei te rijden. Alleen is het namelijk een te groot risico aangezien het jonge paarden zijn en ze dus wel eens willen schrikken ofzo, en het dan wel fijn is als er iemand bij is die eventueel zou kunnnen helpen.
Omdat ik toch ook graag doordeweeks wil mennen ben ik dus op zoek naar iemand die met mij mee zou willen rijden. Het gaat om alleen doordeweeks maandag tot vrijdag en dan minimaal 2 dagen (dit kunnen er meer of minder zijn, licht er aan hoe we uitkomen met de tijd zodat we bijden kunnen) het gaat dan om na 18.00 dit i.v.m werk.
Ik ben dus op zoek naar iemand liefst boven de 15 jaar aangezien het toch een soort van verantwoordelijke taak is. Die door de weeks als we tijd hebben met mij lekker wil gaan rijden. Het gaat hier dus niet om de verzorging van het paard ofzo maar gewoon dat je erbij bent. Ervaring met mennen is niet vereist wel ervaring met paarden. Maar denk dat ik daar niet over hoef te twijfelen hier op bokt

Ik kan je hellaas geen vergoeding geven. Wel zou ik je menles kunnen geven mocht je dit willen leren.
Dus woon jij in de omgeving van Etten-Leur en lijkt het je leuk stuur dan een pb met info en waarom jij het leuk vind of reageer in dit topic.
Ik woon zelf in het buitengebied van Etten-Leur tegen het liesbos aan.
hieronder een foto van de aanspanning waar het om gaat.