Even voorstellen weer: Ik ben Joyce, 16 jaar oud, al een tijdje druk bezig met een van mijn grootste hobby's: paarden fotograferen, en ik woon in Noordwijk.
Sinds ongeveer een half jaar heb ik een digitale spiegelreflex, en verzorg regelmatig fotoshoots voor andere mensen. Nu wil ik, met de zomer in komst, wat meer op evenementen gaan fotograferen. Ten eerste omdat het gewoon érg leuk is, ten tweede omdat het (tja, eerlijk is eerlijk) best welkom is, zo'n zakcentje erbij

Omdat op veel evenementen (wedstrijden) in meerdere ringen gereden wordt, zoek ik nog iemand, die het óók leuk vindt om van de zomer een paar wedstrijden te gaan fotograferen. 2 ringen tegelijk lukt nog wel in je eentje, 3 zou in nood ook wel kunnen, maar meer ringen lukt eigenlijk niet, dan moet je mensen gaan selecteren, en dat is gewoon niet leuk.

Het lijkt me erg leuk om zo via bokt nog één of twee mede-fotografes te vinden, die van de zomer zin hebben om mee te gaan fotograferen.
Voor mij maakt het niet zou uit hoe oud, en hoeveel ervaring, maar het zou toch wel fijn zijn als we allebei op ongeveer hetzelfde niveau zitten, gewoon scherpe foto's maken, en éígenlijk ben ik wel op zoek naar iemand met een spiegelreflex, die gemotiveerd is, pit heeft, en waar ik gewoon leuk mee samen kan werken.

Ik woon dus in Noordwijk, dat is in Zuid-Holland, vlakbij Leiden, en het zou handig zijn als je een beetje in de buurt woont. Ik heb namelijk geen zin om wedstrijden in Groningen te gaan fotograferen, haha, gewoon een beetje in de buurt, door Zuid-Holland heen. Helemáál mooi zou het zijn als je ook een auto hebt, haha (

Nouja, hopelijk is er iemand (of misschien zelfs twee)die een beetje aan mijn beschrijving voldoet, gewoon voor de gezelligheid, iemand met wel een beetje volwassen instelling, en waar ik gewoon een gezellige wedstrijd-dag mee kan beleven! Als er iemand is die het leuk vind, en waarmee ik denk dat het wel klikt, moeten we maar gewoon een keer gaan bedenken welke wedstrijden er leuk zijn om heen te gaan, en wat het beste uitkomt ed. Het is echt niet mijn bedoeling de hele zomervakantie elke dag ergens heen te gaan, maar gewoon af en toe, voor de leuk!
Groetjes, Joyce - JoycePhotography