Stalling omgeving Zwijndrecht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Buitenzorg

Stalling omgeving Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-07 16:08

Ik woon nu in Oud-Vossemeer (Zeeland) en mijn vriend woont in Zwijndrecht. We hebben een LAT-relatie, maar willen op termijn wel gaan samenwonen.

Nu heb ik altijd gezegd dat ik niet naar de Randstad terug wil en in Zeeland wil blijven, maar omdat ik nu niet meer baan-gebonden ben (ik ben op zoek naar wat anders) en mijn vriend wel dub ik er stiekem over om toch die kant op te gaan.

Nu ben ik benieuwd wat een beetje de prijzen en facaliteiten zijn voor stalling voor een pony in de omgeving van Zwijndrecht.

Nick heeft nu dagelijkse weidegang (in de winter of bij extreme regenval -dus nat land gaan ze de bak in), er wordt dagelijks gemest, gevoerd en binnen- en buiten gezet. Nick heeft een buitenbox met de mogelijkheid tot uitloop. We hebben een spuitplaats met warm water en een verlichte en gedraineerde buitenbak van 20*60. De verzorging is super, stal kleinschalig (staan nu vol en dat zijn 5 paarden en 2 shetten). Wij betalen hiervoor 160 euro in de maand. Nick staat op stro.

Wie heeft zijn/haar paard/pony in de buurt van Zwijndrecht staan en wat betalen jullie en wat krijg je er voor terug?

Anoniem

Re: Stalling omgeving Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 20:29

VSW --> EA GZ DI.