Omdat ik zeer waarschijnlijk binnekort moet verhuizen ben ik alvast opzoek naar een nieuw huisje. Nu lijkt het me helemaal super als er ook plek is voor mijn paard. zelf dacht ik aan bv een bakhuisje bij een boederij of app. op een stalhouderij o.i.d.
Wat ik precies zoek:
*woonruimte voor 1 pers. *hond moet toegestaan zijn. *Bij voorkeur ook plek voor mijn paard. *Omgeving: Apeldoorn, deventer of amsterdam (heel verschil natuurlijk maar alle drie de plaatsen zijn een optie) *prijs: incl. stalling max. 650,- pmnd.
Mocht je iets weten of zelf zoiets dergelijks aanbieden dan hoor ik het graag! Verzorging voor eventuele andere paarden die er gestald staan is bespreekbaar.
Er stond op markplaats iet over een chalet voor 1 persoon met 2 stallen en weidegang. Even zoeken op lunteren woonruimte. Of ligt dat niet in de richting?
hoihoi wij verhuren ook chaletjes in Putten, tegenover het park hebben wij een pensionstal. De chaletjes varieren tussen de 400 euro en 650 euro per maand all-inn, de stalling van een paard begint bij 75,00 euro per maand.