Marrie Boshuis, wie kent haar?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

benangelique

Marrie Boshuis, wie kent haar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-07 18:46

via via ben ik aan haar naam gekomen en omdat ik een zogeheten 'nerveuze ruiter' ben en daardoor momenteel stokvast loop met Noby, wil ik haar inschakelen.
wat zijn jullie ervaringen?

dit is een stukje van haar website:
Marrie traint paarden gebruik makend van de taal van het paard. Vertrouwen en wederzijds respect zijn de basis van waaruit de training gestart wordt. De gedragsproblemen die Marrie tegenkomt liggen in de dagelijkse omgang met paarden, zoals problemen met opzadelen, leiden of bij de smid. Verder de meer rijtechnische problemen en de trailerlaad problemen.

Marrie volgde de internationale HBO opleiding Equine Management aan de Hogeschool Larenstein en daarna de kopstudie bij Kelly Marks in Engeland. Daar haalde ze het Monty Roberts 'Preliminary Certificate of Horsemanship' en is ook aanspreekpunt voor Kelly Marks in Nederland.

Na haar studie werkte Marrie o.a. als ruiter/trainer in het zadelmak maken en trainen van (probleem)paarden bij Ian Vandenberghe in Engeland. Hij is net als Kelly Marks Monty Roberts’ instructeur. Sinds begin 2005 starte Marrie Sensible Horsemanship en werkt o.a. samen met Annemarie van der Toorn van Monty Roberts Nederland.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 11-06-07 23:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam veranderd.

benangelique

Re: Marrie Bosman, wie kent haar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-07 09:42

kent niemand haar?

annemariev

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 11:47

Waarschijnlijk reageert er niemand omdat het Marrie Boshuis is. Ik ken Marrie goed en het is zeker aan te raden om met haar aan de slag te gaan. Ik denk dat ze je goed kan helpen.

Met groeten,

Annemarie van der Toorn
instructeur Monty Roberts

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 12:07

ze zit ook op bokt en heeft een advertentie gezet bij commercieel.

Anoniem

Re: Marrie Boshuis, wie kent haar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 23:16

OMG --> EA GZ DI.

anniek_uc

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 23:20

ja ik ken haar ja, ze is erg goed. ze werkt nu inderdaad ook samen met monty robberts.
Zei heeft het paard van een vriendin trailer training gegeven, dit paard loopt nu zonder probleem de trailer op.
ik heb tot nu toe alleen maar goede ervaringen over haar gehoord. Ze is ook wel eens een demonstratie komen geven bij ons op stal wat ook erg intressant was. Dat was met leiderschap enz.
Ik denk ook dat je een afspraak met haar moet maken en gewoon moet kijken of het je bevalt. al weet ik bijna zeker dat ze je kan helpen en dat het goed gaat komen.

toeka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 10:54

marrie ken ik en ze is goed! ze was ook bij ons op de cursus bij annemarie en komt ons binnenkort ook les op locatie geven.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 11:54

Ja ik ken Marrie en ben erg over haar te spreken.
Ik heb haar meegemaakt tijdens een onderzoek naar spiegels in de stal bij paarden met stalproblemen (weven, boxwalken, luchtzuigen enz.) waar 1 van mijn paarden aan heeft meegedaan en vorig jaar nog heb ik haar meegemaakt tijdens een dag met Annemarie v.d. Toorn en Monty Robberts waar ik met een ander paard van ons was.
Marrie is een zeer rustig en duidelijk persoon, heeft goede feeling voor het paard en de ruiter!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-07 09:50

ik heb inmiddels contact gehad met Marrie, maar helaas kan ze mij door de afstand niet helpen.
heeft iemand nog een tip voor mij?

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 12:19

Annemarie v.d. Toorn dan? Is zo'n beetje het zelfde als Marrie (alleen ander persoon Haha! ) Ik heb alleen geen idee wat voor afstanden Annemarie reist maar ze zit op Bokt dus pb haar eens (paar reacties hierboven een reactie van haar dus pb is nu zo gestuurd toch Knipoog )
Anders weet Annemarie zeker wel iemand die op de zelfde manier werkt.
Succes!