via via ben ik aan haar naam gekomen en omdat ik een zogeheten 'nerveuze ruiter' ben en daardoor momenteel stokvast loop met Noby, wil ik haar inschakelen.
wat zijn jullie ervaringen?
dit is een stukje van haar website:
Marrie traint paarden gebruik makend van de taal van het paard. Vertrouwen en wederzijds respect zijn de basis van waaruit de training gestart wordt. De gedragsproblemen die Marrie tegenkomt liggen in de dagelijkse omgang met paarden, zoals problemen met opzadelen, leiden of bij de smid. Verder de meer rijtechnische problemen en de trailerlaad problemen.
Marrie volgde de internationale HBO opleiding Equine Management aan de Hogeschool Larenstein en daarna de kopstudie bij Kelly Marks in Engeland. Daar haalde ze het Monty Roberts 'Preliminary Certificate of Horsemanship' en is ook aanspreekpunt voor Kelly Marks in Nederland.
Na haar studie werkte Marrie o.a. als ruiter/trainer in het zadelmak maken en trainen van (probleem)paarden bij Ian Vandenberghe in Engeland. Hij is net als Kelly Marks Monty Roberts’ instructeur. Sinds begin 2005 starte Marrie Sensible Horsemanship en werkt o.a. samen met Annemarie van der Toorn van Monty Roberts Nederland.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 11-06-07 23:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam veranderd.