{GZ} PARTTIME BAAN met dieren (voorkeur paarden) omg Utrecht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

CindyUniek

{GZ} PARTTIME BAAN met dieren (voorkeur paarden) omg Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-07 11:59

Hallo,

Ik ben Cindy, 20 jaar en woon in Wijk bij Duurstede.
Ik heb vanaf mijn 13e een eigen fjord genaamd Uniek. Ik kreeg haar als veulen en heb haar zelf alles geleerd/ingereden en inmiddels zijn we M2 dressuur.
Ook heb ik vorig jaar voor het eerst met haar gefokt en 21 mei dit jaar is er een prachtig veulen geboren met de naam Dj.
Sinds 17 februari heb ik er een bont paard bij, afstamming onbekend. Deze merrie (Tricolor) is 7 jaar en is verkocht omdat ze bokte, onberekenbaar gedrag vertoonde... Zij was ook al meer dan een half jaar niet gereden en ik heb haar dus nu ruim 3 maanden en ben al L1 gestart met winst! Ook heb ik sinds kort nieuwe instructie {Rhijnauwen} die zelf ZZ-Zwaar heeft gestart en ik merk nu al na 2 x dat we met sprongen vooruit gaan.

Aangezien ik ook al ruim een jaar samenwoon en dus een huishouden heb ben ik op zoek naar een baantje voor het liefst halve dagen. Zodat er ook nog tijd overblijft voor mijn eigen paarden + huishouden.

Ik beschik over een eigen auto + rijbewijs dus ik ben bereid te reizen!

Ik heb mijn Havo-diploma 3 jaar geleden behaald en heb intussen ook administratief gewerkt, maar dit bevalt mij niet! Ik wil graag buiten bezig zijn! het liefst met paarden, maar andere dieren ben ik ook gelukkig mee!

Mijn favoriete bezigheid is toch wel met jonge/onervaren paarden.... ik houd van de uitdaging en kan mezelf toch wel consequent noemen!

weet iemand iets voor mij?

Voor vragen --> mail of pb me maar!!!

groetjes Cindy

rhijnauwen

Re: {GZ} PARTTIME BAAN met dieren (voorkeur paarden) omg Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 22:04

op www.paardenwerk.nl staan een aantal leuke vacatures, misschien staat hier iets tussen? succes!

CindyUniek

Re: {GZ} PARTTIME BAAN met dieren (voorkeur paarden) omg Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-07 10:16

rhijnauwen schreef:
op http://www.paardenwerk.nl staan een aantal leuke vacatures, misschien staat hier iets tussen? succes!

ja, maar dat is allemaal of te ver weg of fulltime........ helaas is het moeilijk een baantje te vinden in het paardenwereldje voor halve dagen......