ik zoek een jurylid.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

chantal1982

ik zoek een jurylid.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-07 11:44

Ik wil bij ons op stal ( 6 paarden) een mini wedstrijdje houden, voornamelijk voor de kinderen. Omdat ik zelf ook mee wil rijden, zoek ik iemand die kan jureren. Omdat een KNHS jurylid hier waarschijnlijk niet voor zal komen, zoek ik dus iemand in de Buurt van Dongen die kan jureren. Enig idee hoe ik dit kan aanpakken. Alle tips zijn welkom.

Groetjes Chantal

__Marije__

Re: ik zoek een jurylid.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 13:00

Het is dus een onderling wedstrijdje voor kinderen zonder startkaart? Gewoon lekker voor de lol?
Dan kun je gewoon vrijwilligers vragen die bijvoorbeeld zelf ook wedstrijd rijden en het leuk vindne om eens te jureren!
Ze hoeven niet eens hoog te rijden, als ze maar leuk er mee om kunnen gaan, vooral bij kinderen!
Denk dat je wel een leeftijdsgrens van 16/17+ moet doen.

JAmmer dat ik aan de andere kant van het land woon, anders had ik je best willen helpen!

Mama_Suus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 21:07

Inderdaad gewoon iemand vragen, bijvoorbeeld een instructrice of iets dergelijks, voor een onderling wedstrijdje heb je echt geen officieel jurylid nodig Lachen

chantal1982

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-07 11:10

Nee, heb ik ook niet, maar wel iemand die een beetje weet waar hij/zij over praat. Verder is het inderdaad puur voor de lol om er een gezellig dagje van te maken. En omdat we bijna allemaal wedstrijden rijden of willen gaan rijden, leek het me wel een leuk idee.

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 21:12

Er wonen een aantal KNHS juryleden in Dongen, wellicht dat je een van hen kunt vragen.

chantal1982

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-07 11:23

thanks voor de tip