[GZ] fotograaf in GR/FRL voor mensen foto's

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

LuvdaTossa

[GZ] fotograaf in GR/FRL voor mensen foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-07 21:33

Ik ben op zoek naar een fotograaf in Groningen (stad) of Friesland (noord oosten) die foto's maakt van mensen. Daar ook de ruimte voor heeft en eventueel make-up advies daarnaast kan geven. Ik ben op zoek naar iemand die mij en mijn broertje vast kan leggen voor een grote foto voor mijn ouders. Daarnaast wil ik zelf ook wat mooie foto's van mij en mijn broertje los hebben Haha!

Hoeft echt geen proffesionele fotograaf te zijn, graag wil ik wel wat foto's zien die al gemaakt zijn van mensen ivm ervaringen met een amateur Clown

Ania

Re: [GZ] fotograaf in GR/FRL voor mensen foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 22:20

ik ben heeeel soms in assen te vinden, als je wilt kan ik dat met een bezoekje aan jou koppelen. een paar voorbeeldfoto's vind je in mijn profiel, ik ben voornamelijk een portretfotograaf.
wil je meer foto's zien, hoor ik dat wel Knipoog

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-07 23:26

Ik pb je nog even binnenkort Ja Foto's uit je profiel zien er goed uit! Vooral die zwart wit vind ik erg mooi!

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 17:41

LuvdaTossa schreef:
Ik pb je nog even binnenkort Ja Foto's uit je profiel zien er goed uit! Vooral die zwart wit vind ik erg mooi!

Bloos die heb ik niet gemaak Bloos! dat ben ik Huilen van het lachen Tong uitsteken
Maar zo kan ik ze ook maken Knipoog