[GZ]Stalling in Groningen en omstreken!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Hoipiepeloii

[GZ]Stalling in Groningen en omstreken!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-07 00:36

Ik ben op zoek naar stalling voor mijn paard per september. Ik woon in hartje Groningen, dus het moet met de bus/fiets bereikbaar zijn, wat betekent dat het niet te ver uit de stad kan liggen...
Het liefst met binnenbak en anders met een buitenbak waar het hele jaar door in gereden kan worden. Ik heb het liefst dat er ook gevoerd wordt. Verder doe ik alles zelf.
Prijs is nu even niet het belangrijkste, omdat ik graag wil weten wat er allemaal is in de omgeving. Ben erg benieuwd en alvast bedankt voor de reacties!

Wildgirl

Re: [GZ]Stalling in Groningen en omstreken!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 00:42

hoi, ik heb een tijdje op manege de oude held lesgegeven, deze ligt in vinkhuizen; noordkant van de stad tegen hoogkerk aan.
2 binnenbakken, all inclusief service alleen beperkte weidemogenlijkheden en uitrijmogelijkheden.
Je unt ook naar mange de bongerd in glimmen, pensionstal de harender molen in haren; voor eelde en paterswolde moet je me ff pb'en want aangezien ik daar zel woon weet ik er een heeeeeleboel; wel iets verder weg maar goed te fietsen(30 min van grote markt) en goede busverbinding!

edit: kosten van de oude held bij mijn weten 150 per maand incl hooi/stro/brok/gebruik accomodatie/voeren en uitmesten

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-07 13:34

Ik wilde inderdaad nog zeggen dat ik op de hoogte ben van manege de oude held. Wilde graag verder kijken wat er nog meer is Knipoog . De oude held is wel duurder volgens mij. Ik ben er vorig jaar wezen kijken.

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 22:08

Ga je studeren? Ik weet nog wel een privestalletje in de buurt van Groningen. Die hebben een 20 x 60 buitenbak, weiland en er wordt gevoerd en ik dacht ook gemest. Als je interesse hebt moet je maar een Pbtje sturen.

Blueberry

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 15:11

Wildgirl schreef:
hoi, ik heb een tijdje op manege de oude held lesgegeven, deze ligt in vinkhuizen; noordkant van de stad tegen hoogkerk aan.
2 binnenbakken, all inclusief service alleen beperkte weidemogenlijkheden en uitrijmogelijkheden.
Je unt ook naar mange de bongerd in glimmen, pensionstal de harender molen in haren; voor eelde en paterswolde moet je me ff pb'en want aangezien ik daar zel woon weet ik er een heeeeeleboel; wel iets verder weg maar goed te fietsen(30 min van grote markt) en goede busverbinding!

edit: kosten van de oude held bij mijn weten 150 per maand incl hooi/stro/brok/gebruik accomodatie/voeren en uitmesten

Dat is dan voor een kleine pony? voor paard is het 220? En e-pony 212 dacht ik..

Vriendinnetje van me staat met haar paard in Onnen, mooie uitrijmogelijkheiden, half uurtje fietsen.
Volgens mij iets van 200 of 225 incl? wordt alles voor gedaan, ook binnen en buiten gezet(van 9 tot 4 dagelijks). Ook s winters (als het land in redelijke staat is) overdag buiten! Ze staan in het telefoonboek Knipoog

Lise81

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 11:50

Woldhoeve in Peize heeft ook pensionstalling: http://www.woldhoeveonline.nl (voor adres en tel.nr)
Is ongeveer 40 min op de fiets vanaf het centrum en er gaat ook een bus naar Peize. Volgens mij ben je als je van te voren belt altijd welkom om een keer te komen kijken.