nh-trainers die aan huis les geven, provincie groningen/ dre

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

jeanet01

nh-trainers die aan huis les geven, provincie groningen/ dre

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-07 18:10

ik zou graag mijn tweejarige natuurlijk willen beleren om een band voor het leven te creeeren.
Persoonlijk heb ik alleen ervaring met de reguliere methode en heb geprobeerd me zoveel mogelijk in te lezen. Op het programma staan zeker nog een aantal trainingen grondwerk, jonge paarden etc.

ik zou alleen aan graag hulp willen hebben bij het trainen aan huis. eerst de hele simpele dingen zoals leiden, schriktraining etc. Daarna trailertraining zodat ik eventueel ook op ander terein trainingen kan volgen maar dat heb ik pas in mijn hoofd als hij 3.5 is ( begrijp me niet verkeerd ik heb het dan nog steeds niet over inrijden).
Ik wil liever geen fouten maken, inconsequent zijn etc. en zo miscommunicatie veroorzaken tussen mijn paardje en mijzelf.

Wie kan mij helpen aan adressen van nh trainers die ook aan huis "les"geven. wij wonen in oost-groningen

Achterom

Re: nh-trainers die aan huis les geven, provincie groningen/ dre

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 18:23

Van NH --> EA gezocht diensten

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 01:25

Wat geweldig dat je nu al gaat beginnen met de basistraining van je paard! Jong geleerd is oud gedaan, dat geldt ook voor paarden en je kunt nu ook al zo ontzettend veel (onbelast) trainen. Daar heb je in de toekomst alleen maar veel plezier van. Lachen Jonge paarden leren zeer snel.

Ik geef les in heel Noord-Nederland. Ook aan mensen die allerlei soorten grondwerk willen leren en aan mensen die gewoon beter willen worden in het trainen van hun paard in de meest algemene zin van het woord. Lachen

Op mijn website (zie onderschrift) vind je mijn gegevens. Een pb mag natuurlijk ook.

moravita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 23:07

inderdaad! Hartstikke fijn dat je je nu al zo inspant om een prettige langdurige relatie met je paard aan te gaan. Misschien spreekt onze werkwijze je aan? Wij geven in binnen en buitenland les, clinics en seminars