Singelstoten vervangen en zadel opvullen HYPOSPORT WIJCHEN??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

zazoeyou

Singelstoten vervangen en zadel opvullen HYPOSPORT WIJCHEN??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-07 16:22

Hallo,

Wie ohw wie heeft er ervaring met Hyposport Wijchen voor het aanpassen/opvullen van zadels en vervangen van singelstoten??

Ik had ze vandaag gebeld om te informeren,, ze komen bij mij langs voor 100euro,,

100euro is inclusief 4nieuwe singelstoten en inclusief aanpassend opvullen en inclusief de voorrijkosten..

Ik hoor graag van jullie of dit adres een BETROUWBAAR en GOED adres is..(voordat ik een afspraak maak met ze)

Pling

Sies

Re: Singelstoten vervangen en zadel opvullen HYPOSPORT WIJCHEN??

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 17:33

Ik heb niks dan goede ervaringen met Hyposport Wijchen gehad.
Edwin heeft verstand van zaken en stond altijd voor me klaar toen ik nog een paard met een moeilijke maat wat zorgde hij altijd voor een oplossing.

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 17:41

Edwin heeft pasgeleden mijn zadel opgevuld. Dat heeft hij netjes gedaan, niets van te zien. Ik ben heel tevreden over de Hypo sport!

RedFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 22:07

Ik ben er ook tevreden over nette service, ik heb mijn zadels bij hem vandaan en die worden dan gratis gerepareerd en opgevuld.
Zelfde als bij Sies heb ik wel 20 zadels geporbeerd voor een pony met moeilijke rug uit eindelijk 1 gekocht en na een half jaar wegens verkoop weer dezelfde prijs voor terug gekregen, zadel ligt er trouwens nog steeds.

zazoeyou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-07 06:47

Bedankt voor jullie reactie's,,

Ik ga bellen voor een afspraak,, ik heb het zadel namelijk echt hard nodig,,aangezien ik ook telkens terleurgesteld werd met aankopen doen van een zadel,,niets paste mn paardje..
Ik heb dit zadel nog liggen,(kieffer wien de luxe), en rijdt super fijn,, ik laat hem aanpassen op de rug van mn paard,(dat ik daar nooit eerder aan gedacht heb Bloos ), en kan dan eindelijk weer rijden..
voor die 100euro koop ik geen ander/goed dressuurzadel..

Dit zadel is overigens pas 5 jaar oud,, en gebruikte ik altijd op mn vorige paard,,hij was een stuk breder en makkelijker gebouwd als mn huidige paard,,,,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 13:07

HAR --> EA GZ DI.

zazoeyou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-07 13:27

Nou SUPERRR SERVICE hoor?? OK dan!

Hij is komen kijken en heeft overal de tijd voor genomen,, rug bekijken,, zadel bekijken,, zadel opleggen alles nalopen,, daarna aangesingeld en gelopen,,

Toen ging het zadel mee,, en heeft hij nog gebeld over stand van zaken....

Vandaag kwam hij terug met het zadel om te kijken of alles nu ook daadwerkelijk goed lag,, zadel op nakijken,, daarna moest ik even rijden..

Alles lag perfect(mn paard loopt nu ook heel anders Haha! )..

Ik ben echt zooo ontzettend tevreden,, super service..

Kosten waren overigens stuk minder als 100euro Knipoog

En als er in verloop van tijd complicatie's optreden,, of er is iets niet helemaal naar wens,, dan komt hij het gratis herstellen..

Ik wil iedereen die op dit topic heeft gereageerd ook bedanken..