Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ik breek ook even in, dat mag wel als je je E hebt...Citaat:Dan nog, mag je niet rijden met een auto die maar 1200 kilo mag trekken en waar je een trailer achter hangt die 2000 kilo mag hebben.Het gaat niet om het gewicht dat je vervoert, maar om het gewicht dat de max. toegestane massa toelaat.
cissy schreef:ik breek ook even in, dat mag wel als je je E hebt...Citaat:Dan nog, mag je niet rijden met een auto die maar 1200 kilo mag trekken en waar je een trailer achter hangt die 2000 kilo mag hebben.Het gaat niet om het gewicht dat je vervoert, maar om het gewicht dat de max. toegestane massa toelaat.
tis niet helemaal veilig om met een auto die maar 1200 kg mag trekken met een groot paard op pad te gaan, je moet wel een beetje 'over' hebben om veilig te gaan rijden.
kun je niet beter een dikke auto regelen, chauffeur met BE en die 2 paarden in 1 trailer stoppen en dan kosten delen?
*edit* capslock aan
cissy schreef:ik heb wel een zware auto én een 2 paards trailer dus als je helemaal niemand kunt vinden dan moet je maar even contact opnemen. Zijn de paarden braaf op de trailer? ik ben nl revaliderende van een ongelukje en kan geen kracht zetten met mn linkerhand.