Ik wilde graag weten wat voor ervaringen iedereen met haar heeft, en anders of je nog een (betere) paardentandarts in omgeving Alkmaar weet.
Alvast bedankt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
madelief88 schreef:Appie: Dat van je man ziet er goed uit, zeker een optie! Ik hou het in gedachtenHij komt ook in Alkmaar/Heiloo?
maartje123 schreef:Bij ons op stl komt Mark Hooyer en de Tandenfee. Zelf hebben wij de Tandenfee en wij zijn erg tevreden over haar. Alleen de tandenfee mag niet verdoven en de grotere ingrepen doen en dat mag Mark Hooyer wel. Maar mark hooter schijnt echt goed te zijn maar die verdooft ze van te voren en dat is iets wat ik echt niet wil voor alleen controle ik heb ook een bejaarde pony en vind dat nergens voor nodig. Ja als er een grote ingreep moet gebeuren dan wel. Maar dat vinden wij er van. Maar je heb ook mensen die zijn juist weer tegen de tandenfee omdat ze niet mag verdoven.
Dennis schreef:De man van Appie raad ik ook aan. Bij mij heeft hij (nadat de Tandenfee het altijd deed) wonderen verricht. Voor mij niemand anders meer bij mijn pony's!!!