Ervaringen tandenfee?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

madelief88

Ervaringen tandenfee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-07 09:21

Ik ben op zoek naar een paardentandarts, en de tandenfee is redelijk in de buurt.
Ik wilde graag weten wat voor ervaringen iedereen met haar heeft, en anders of je nog een (betere) paardentandarts in omgeving Alkmaar weet.
Alvast bedankt Doei!

Appie

Re: Ervaringen tandenfee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 11:28

Even reclame voor mijn man maken, zie onderschrift Knipoog .

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 14:09

Mark Hoyer!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-07 14:27

Appie: Dat van je man ziet er goed uit, zeker een optie! Ik hou het in gedachten Knipoog Hij komt ook in Alkmaar/Heiloo?
@Natasja91: Heb je ook meer info dan een naam? En je ervaring met hem zou ook erg fijn zijn Ja Iig bedankt voor je reactie!

toverpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 14:46

De tandenfee is mij prima bevallen hoor. Ze doet het heel goed.

krummel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 15:29

De tandenfee dat is Marielle Heuvelman. Is een stalgenootje van mij en ze bevalt mij heel goed!

Edit: www.tandenfee.nl Knipoog
Laatst bijgewerkt door krummel op 17-05-07 15:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 15:48

Wanneer je bij de zoekfunctie 'tandenfee' ingeeft, komt er ook veel info naar voren.

Appie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 17:21

madelief88 schreef:
Appie: Dat van je man ziet er goed uit, zeker een optie! Ik hou het in gedachten Knipoog Hij komt ook in Alkmaar/Heiloo?

Ja hoor, hij komt ook in Alkmaar/Heiloo e.o.
Als je even bij de zoekfunctie mijn naam invult, zie je bij 2 van mijn advertentie's op EA-Commercieel ook wat reactie's/ervaringen van 'bokkers' Knipoog .

maartje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 18:53

Bij ons op stl komt Mark Hooyer en de Tandenfee. Zelf hebben wij de Tandenfee en wij zijn erg tevreden over haar. Alleen de tandenfee mag niet verdoven en de grotere ingrepen doen en dat mag Mark Hooyer wel. Maar mark hooter schijnt echt goed te zijn maar die verdooft ze van te voren en dat is iets wat ik echt niet wil voor alleen controle ik heb ook een bejaarde pony en vind dat nergens voor nodig. Ja als er een grote ingreep moet gebeuren dan wel. Maar dat vinden wij er van. Maar je heb ook mensen die zijn juist weer tegen de tandenfee omdat ze niet mag verdoven.

Equimon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 22:25

Ik vind het zelf erg belangrijk dat een paardentandarts een goede opleiding heeft gevolgd. Er zijn heel veel tandartsen in NL die dat niet hebben. Ik heb hele goede ervaringen met Pieter-Bas van Huygevoort. Hij heeft een erkende opleiding in Amerika gevolgd en is heel goed met paarden. Hij weet precies wat hij doet, en is heel geduldig. Dingen die ik erg belangrijk vind!
Hij komt ook in Noord-Holland.
Zie www.paarden-tandarts.nl

Succes!

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 23:55

maartje123 schreef:
Bij ons op stl komt Mark Hooyer en de Tandenfee. Zelf hebben wij de Tandenfee en wij zijn erg tevreden over haar. Alleen de tandenfee mag niet verdoven en de grotere ingrepen doen en dat mag Mark Hooyer wel. Maar mark hooter schijnt echt goed te zijn maar die verdooft ze van te voren en dat is iets wat ik echt niet wil voor alleen controle ik heb ook een bejaarde pony en vind dat nergens voor nodig. Ja als er een grote ingreep moet gebeuren dan wel. Maar dat vinden wij er van. Maar je heb ook mensen die zijn juist weer tegen de tandenfee omdat ze niet mag verdoven.

Janine moet verdoofd worden omdat ze anders door het plafond gaat Nagelbijten / Gniffelen

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 11:42

De man van Appie raad ik ook aan. Bij mij heeft hij (nadat de Tandenfee het altijd deed) wonderen verricht. Voor mij niemand anders meer bij mijn pony's!!!

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 13:05

De man van Appie is 2 weken geleden bij mij op stal geweest en heeft bij een stalgenoot haar paarden goed werk afgeleverd. Hij neemt rustig de tijd voor je paard en legt ook graag uit.

Hij heeft mijn paarden toen ook bekapt en de volgende keer bel ik hem weer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 17:05

Dennis schreef:
De man van Appie raad ik ook aan. Bij mij heeft hij (nadat de Tandenfee het altijd deed) wonderen verricht. Voor mij niemand anders meer bij mijn pony's!!!

Idem bij mij.

Ik sluit mij volledig hier bij aan.

starremans

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 20:26

ik vind de tandenfee altijd wel fijn ! ze kan alleen geen kiezen of tnden trekken als dat nodig is..dan word mark hoyer aangewezen.

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 23:33

Mark Hoyer is dierenarts. Ik heb hem een keer op mijn stal gehad toen ik nog in NH woonde. Hij werkt netjes, legt alles heel goed uit en hij mag verdoven. We hebben een fries met nogal een raar gebit. Zijn broertje heeft zijn boventanden in puin getrapt toen hij 2 jaar was. Hij is nu 12 en zijn ondertanden moeten elk jaar geslepen worden. Zijn boventanden zijn nu stompjes. De tandenfee verwijst je ook door naar Mark Hoyer als er gebitsproblemen zijn. Ik ben via de tandenfee bij Mark Hoyer gekomen.

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 20:58

De Tandenfee is prima voor mijn paard en pony. Neemt rustig de tijd en legt ook uit op een voor ieder begrijpelijke manier. Mijn paard had in de eerste 18 jaar van zijn leven nog nooit een tandarts gezien (weet ik ook toevallig van zijn vorige eigenaar) Hij ging wel steeds met zijn hoofd omhoog, tja dat is voor de Tandenfee erg hoog Knipoog maar ze wachtte rustig tot hij weer beneden was. Met Mark heb ik zelf geen ervaring en dus geen mening. Bloos

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-07 19:54

Iedereen bedankt voor de reactie's. Als ik het goed begrijp is de tandenfee dus goed voor de paarden en legt duidelijk uit, maar voor de serieuzere dingen heb je alsnog iemand anders nodig. De man van Appie spreekt mij heel erg aan, maar ik ga het allemaal overleggen met de staleigenaresse want we willen 1 tandarts voor de hele stal Lachen
Woensdag ga ik naar een lezing van een paardentandarts, daarbij zal ik ook het een en ander opsteken hoop ik Knipoog

naiade

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 19:27

ik ga ook voor de tandenfee
diamond is laatst bij de da gedaan (jurgen van stal wennekers) maar dat was behoorlijk duur en moest alleen maar geveild worden
tandenfee stuurt je netjes door en laat je niet betalen als ze niets kan doen dus zeker een optie