Instructie klassieke dressuur gezocht!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

CindyUniek

Instructie klassieke dressuur gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-07 19:42

Weet niet of het hier goed staat, maar vrijheidsdressuur is het ook niet volgens mij....
ik ben dus eigenlijk op zoek naar een instructrice (of instructeur) in klassieke dressuur.... weet niet of daar ook diploma's voor zijn?!?! in ieder geval heb ik een erg onzeker en gevoelig paard en wil graag op een wat natuurlijkere manier gaan proberen te rijden!!!
ben benieuwd of er instructie is in mijn buurt (wijk bij duurstede / Utrecht)
groetjes Cindy

Berith

Re: Instructie klassieke dressuur gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 08:13

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 08:15

Volgens mij zijn er geen speciale diploma's voor nee. Wat namen die zo in me op komen zijn bijvoorbeeld Wim Vonck en Corine Vogelaar. Je zou kunnen kijken of die bij jou in de buurt komen...

Verplaatst naar EA gezocht diensten, lijkt me een betere plek Knipoog

pantarhei

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 09:01

Wim vonck komt in de buurt,maar je moet nog wel stukje reizen. Kijk op het NH forum via www. equiplay.nl of op zijn eigen website www.horsefeelings.nl Ik denk dat Marijke de Jong van www.paardenbegrijpen.nl je ook wel zal aanspreken, die zit in Arnhem

Foogul

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 15:32

Internationaal Grand-Prix ruiter David de Wispelaere komt maandelijks op diverse locaties in Nederland lesgeven. Helaas niet heel dicht bij jou in de buurt, maar het is een stuk reizen waard Ja Ik organiseer lessen in Aalsmeer. Je bent altijd welkom om eens te komen kijken naar de lessen Pling

Voor meer informatie over David kun je eens kijken naar zijn op profiel op de website.