Het paardje loopt op de Val, ter hoogte van Terneuzen/Zaamslag. We mogen gebruik maken van de binnen- en buitenbak op pensionstalling de Deugeniet.
Ik zoek wel iemand die niet bij ieder persoon hetzelfde les geeft, maar ook naar de ruiter/het paard kijkt en van daaruit bepaald wat voor soort lessen ze nodig hebben.
Zo is het goed aanspringen in galop voor beide partijen nog een probleempje. De pony durft nogal eens te bokken bij het galoperen en galopeert ook nog niet netjes een heel rondje. Hooguit drie passen bij mij. Daar wil ik dus m.b.v. lessen aan werken.
Ook eventueel het rijden aan de teugel met goede hulp, zodat we ook echt serieus aan de slag kunnen.
Springen vindt de pony ook erg leuk, maar zelf heb ik geen ervaring met serieus springen, maar het lijkt me wel leuk om daar wat meer ervaring in te krijgen en ook meer vertrouwen te krijgen in de pony op dat gebied.
Ik zou dus graag dressuur- en springles willen volgen. Een instructrice die op beide vlakken ervaring heeft zou mooi zijn, maar twee instructrices zou uiteraard ook geen probleem zijn.
Qua kosten heb ik niet echt eisen, als het maar geen vreselijk dure prijzen zijn. Het zou voor 1 keer in de week zijn. Eventueel 1x in de maand springen en 3x in de maand dressuur.
Ik wil dus ook echt dat er op mijn houding gehamerd wordt en er mag dan ook vrij streng opgetreden worden tegen mij

Als iemand zich geroepen voelt om naar Zaamslag/Terneuzen te komen voor lessen tot 25 euro incl. reiskosten, stuur me dan een email met daarin uw leswijze en wie weet tot snel!
Kayleigh.R@hotmail.com