te leen/huur gevraagd openlucht schaakspel.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Calice

te leen/huur gevraagd openlucht schaakspel.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-07 13:29

Hoi!

Ik ben een student vrijetijdsmanagement (zus van dit bokt-lid) en ben druk bezig met de uitvoering van een project.
Voor dit project hebben wij een reuzenschaakspel nodig. Je kent ze wel, die spellen die in de openlucht worden gespeeld. Heeft iemand zo'n spel of weet iemand waar ik zo'n spel kan kan lenen?
Ik heb al op internet gezocht maar daar wordt veel aan transportkosten gevraagd. Kortom je huurt het spel voor 30 euro maar uiteindelijk ben je 100 euro kwijt omdat het gebracht en gehaald moet worden. Wij zijn studenten en dus afhankelijk van het openbaar vervoer en mensen die ons willen carpoolen etc. Wij mogen aan de deelnemers een kleine vergoeding vragen, dus wij zijn bereid er iets voor te betalen als huur en het spel zelf op te komen halen mits het in delft/den haag/zoetermeer/leidschendam of rotterdam is. Alvast bedankt!

Afbeelding

Groetjes Kim

ps reageren graag via bokt of pm

polly2

Re: te leen/huur gevraagd openlucht schaakspel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 13:50

Misschien kun je als het helemaal niet lukt, iets zelf maken???

Van schuimrubber kun je met een schaar zo de pionnen knippen en dan verven. hebben wij vroeger ook eens gedaan!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 13:54

Dat schaakspel hierboven is wel erg mooi. Met een beetje fantasie moet toch iets te maken zijn?

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-07 20:50

zelf iets maken behoort niet tot de mogelijkheden, het moet echt een orgineel schaakspel zijn omdat ze zichzelf als een bedrijf moeten presenteren (en het niet moeten zien als een gewone schoolopdracht)

het is zeg maar niet een gewone spelletjesdag zoals op een basisschool.