Ik ben op die site terecht gekomen omdat ik wat aan het rondgoogle’en was om te kijken waar ze reserve leertjes verkopen voor mijn (via Bokt gekocht) Dura Tech safety halster.
Blijkbaar worden ze alleen daar verkocht, dus ofwel laat ik ze namaken bij de schoenmaker, ofwel bestel ik ze toch maar daar. Nu zag ik echter dat een aantal verzorgingsproducten daar wel echt super goedkoop zijn. Deze verzorgingsproducten bestel ik nu altijd (vanuit België) bij de Paardendrogist wat me dan € 12,50 kost aan verzendkosten.
Bijv. ontworming is hier in België enkel verkrijgbaar bij de apotheek en goedkopere merken ivermectine zoals Hippomec heeft de apotheker niet. Ik bestelde tot nu toe dus altijd Hippomec aan 7,95 € bij de Paardendrogist voor een heel jaar, wat al een hele besparing is tegenover hier bijv. Furexel kopen. Bij sstack verkopen ze ivermectine ontworming voor 3,95 $ (omgerekend is dat 2,92 €). Equimax kost € 22,50 bij de Paardendrogist, bij de apotheek ongeveer hetzelfde, en bij sstack 12,95 $ (= 9,57 €).
Hoefvocht of Rainmaker is hier ook al nergens te verkrijgen, hier hebben ze alleen ouderwets hoevenvet in de ruitersportzaken, dus dat bestelde ik dan ook bij de Paardendrogist. Rainmaker kost bij de Paardendrogist 32,50 €, bij sstack 16,95 € (= 12,52 €).
Om maar enkele voorbeeldjes te geven.
Toevallig stond ik net op het punt een bestelling van ontworming en Hoefvocht enz te doen bij de Paardendrogist.
Maar misschien is het wel niet duurder om het bij sstack te bestellen (want er komen natuurlijk nog vervoerkosten en invoerrechten bij, maar ik heb geen idee hoeveel dat is) en dan kan ik ineens die leertjes meebestellen.
Dus... iemand ervaring met daar bestellen? Iemand enig idee hoeveel de verzendkosten en invoerrechten ongeveer bedragen? Hoe lang duurt het voor een pakje hier is? Enzovoort enzovoort

Alvast bedankt!