Bewoners omg. Assen,waar doen jullie je inkopen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Dynamite_

Bewoners omg. Assen,waar doen jullie je inkopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-07 09:22

Waar doen jullie je inkopen?.
Caps,zweepjes,rijlaarzen,rijbroeken,enz.

xx

Svadilfari

Re: Bewoners omg. Assen,waar doen jullie je inkopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 21:16

Mn cap en rijbroeken heb ik geloof ik bij Divoza in Leek gekocht, maar bij Hippo Assen kan dat ook prima, alleen hebben ze daar iets minder keus, hoewel ze daar op een gegeven moment wel polypads hadden en die hebben ze bij Divoza niet.
Mn zadel heb ik gekocht bij Kootstra in Groningen. Ik koop ook wel eens spullen bij Tweespan in Boornbergum, wat verder weg, maar ze hebben er wel goede spullen, zoals mooie dekens die niet gigantisch duur zijn en ook mn leren chaps heb ik daarvandaan.
Het loont ook wel om aanbiedingen van winkels zoals de Lidl en Welkoop in de gaten te houden.

kusfleurtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 21:24

ik koopten eerst mij spullen altijd bij horse plaza maar toen ging ik naar freddy's en die von ik tog iets beter aleen wel een stuk kleiner Haha!

Svadilfari

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 21:27

kusfleurtje schreef:
ik koopten eerst mij spullen altijd bij horse plaza maar toen ging ik naar freddy's en die von ik tog iets beter aleen wel een stuk kleiner Haha!

dat is niet in omgeving Assen neem ik aan, of wel soms? of reis jij altijd een eind voor je spullen? Haha!

de verleden tijd van kopen is trouwens kocht.

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 20:48

Divoza... nouja, dat is dichterbij voor mij dan assen Haha!
anders hippo assen.... en verder weet ik zo even niet wat daar nog in de buurt zit Knipoog

josie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 14:51

Divoza of via andere sites op het internet, eentje met heel veel keus, wel een duits bedrijf, is Loesdau, http://www.loesdau.de
Is vaak goedkoper dan Divoza, ondanks de verzendkosten die berekend worden.
Hippo Assen kun je ook wel terecht, maar ik vind dat men daar weinig kennis van zaken heeft, met name de eigenaresse zelf.

finn2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 12:50

Woonde altijd in Assen, maar tegenwoordig in omgeving Grunn.

Kom voor de specifieke dingen bij Divoza, hoewel ik totaal geen fijne winkel vind. Loopt personeel rond wat totaal niks uitstraalt, weinig kennis van zaken heeft en met sommige dingen zijn ze gewoon schandalig duur.

Hippo Assen vind ik niet veel beter. Ben het met Josie eens dat de eigenaresse niet heel veel kennis van zaken heeft. Als ik een keer in Assen ben wil ik er nog wel eens binnen stappen, maar van verkopen of prettig zaken doen kan ik daar niet praten.

Daarnaast zit er in Rolde ook nog een zaakje. Zit in de oude bloemenwinkel. Ben er 1 maal binnen geweest en snel weer weg gegaan toen ik hun prijzen zag.

Wij gaan zelf vaak naar Fokkens in Warffum. Dit is een zaak die in dierenspullen doet en wat tuinbenodigheden. Als je hier vaker komt krijg je een prima service. Toen wij nieuwe stijgbeugels moesten hebben kregen we die voor de helft vh geld. Zadel kwam ook bij hem weg en dat wist hij nog wel. Nou krijg je die voor de helft zei hij.

Daarnaast heb je ook nog Pegasus in Appingedam. Een gezellige zaak die helemaal vol staat met paardenspul en erg vriendelijk personeel wat met je mee denkt. Ook een aanrader vind ik

Buwa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 22:26

Ik woon niet in Assen, maar ben wel vaak in ons vakantiehuis in Norg, en ga voor vrijwel al mijn paardenspullen naar Divoza in Leek Knipoog Slaag er bijna altijd wel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 14:51

TAO --> EA GZ DI.

miekel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 16:55

Ik koop altijd bij Hippo Assen. Daar heb ik ook stage gelopen. Tot nu toe heb ik altijd kunnen vinden wat ik zocht.

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 17:11

Ik ga altijd naar Hippo Assen of Divoza in Leek voor de algemene spullen, maar voor wat meer kwaliteit ook wel naar de Ruyterij (eerst in Rolde, nu in....nouja ook ergens in de buurt Knipoog). Zadel komt van Kootstra in Groningen, stang en trenshoofdstel ook. Dat is gewoon perfecte kwaliteit qua tuig!

josie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 19:39

De Ruyterij zit nu in Borger.
Mijn zadel is nu 20 jaar oud, gekocht bij Kootstra, de heer Groeneveld, en ziet er nog uit als nieuw.
Zeer goede kwaliteit en vakmanschap, zeker met het goed pas maken, voor zowel ruiter als paard / pony.

mara_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 20:36

magic_lover schreef:
Divoza... nouja, dat is dichterbij voor mij dan assen Haha!
anders hippo assen.... en verder weet ik zo even niet wat daar nog in de buurt zit Knipoog

Precies, ik ook!