Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pollux schreef:Hallo,
Ik heb een heel leuk paard op het oog. Ze staat bij Jansen van den Hout in Haghorst. Ik ben over het algemeen heel tevreden over de manier waarop ik ben behandeld en de openheid. Nou las ik hier toch ook wat negatieve ervaringen. Ik deel deze niet, maar ben wel op mijn hoede. Ik wil het paard klinisch en ront. laten keuren bij de kliniek in Moergestel. Nou blijkt dit ook de dierenarts van Jansen van den Hout te zijn en door de verhalen die ik hier gelezen heb zit ik er toch aan te denken om de keuring niet door de kliniek in Moergestel te laten doen. Ik weet wel dat deze kliniek een goede naam heeft, maar toch... je weet nooit zeker of handelaar en arts onder één hoedje spelen. Wat zouden jullie doen? Toch bij kliniek Moergestel laten keuren of een andere kliniek. Voor welke kliniek zouden jullie kiezen. Ik woon hier helemaal niet in de buurt en mijn eigen dierenarts kan de keuring niet zelf doen.
ben benieuwd...
groetjes,
_Micha_ schreef:Ik zou naar een andere gaan naar someren bijvoorbeeld wat mijnelmo zegt. Daar heb ik ook goede verhalen overgehoord. Ik heb zelf ook niet echt goede verhalen over jansen van den hout gehoord.
Neonlight schreef:Waarschijnlijk was het rugprobleem geen probleem om hem niet goed te keuren, en dit kan de DA niet verweten worden. Als je zelf bij de keuring bent zal het ongetwijfeld wel gezegd worden.
En hun kennende is dat paard met deze mededeling verkocht. Rugproblemen hoeven geen probleem in de toekomst te zijn, met een goede behandeling kan het een eenmalig iets zijn.