[GZ] stalling Amersfoort

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Maris_

[GZ] stalling Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-07 18:11

Hai Lachen

Aangezien ik naar Amersfoort ga verhuizen, wil ik mijn paardje graag met me meenemen.
Weet iemand een goede stallingplaats in Amersfoort? Ik zoek echt een stalling in Amersfoort zelf, dus niet in de omgeving van Amersfoort.
De enige stalling die ik daar ken is manege Marcroix.

Wie kan mij helpen?

Tin

Re: [GZ] stalling Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 22:21

In Amersfoort zelf ken ik niet zoveel.In het dorp Hoevelaken(ligt naast amersfoort) ken ik wel een aantal stallen.Ligt eraan hoever je wilt reizen voor je paardje en waar je gaat wonen in Amersfoort.
In Hoevelaken heb je Pensionstal Ravenhorst(heet nu geloof ik hogenbrink)buitenbak,binnenbak,weiland,binnenstallen,tegenover de rijvereniging.
Stal Epskamp,buitenbak,binnenstallen,paarden staan veel buiten op de wei en met slecht weer in de bak.Longeerbak en 15 minuten stappen naar de rijvereniging.
Verder heb je in de buurt van amersfoort bij bunschoten spakenburg ook nog stallen.
Manege groenendaal zit in bunschoten geloof ik.
Weet niet of je hier wat aan hebt.Ik kom zelf uit Hoevelaken en toendertijd stonden er veel mensen uit Amersfoort met hun paard in Hoevelaken omdat er toen niet veel te vinden was.Weet niet hoe het nu zit.
Succes ermee

oeps lees nu pas goed dat je niks zoekt buiten amo...sorry tijd omte gaan slapen denk ik:D naja mocht je in amo niks kunnen vinden.......

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 19:29

Net aan de andere kant van de A28 ligt pesnionstal Klein Heiligenberg. Heel fijne stal, met topzorg voor je paard. Ik sta er ook, en wil er niet meer weg. Lachen
ze hebben een site, ik meen www.pensionstal-kleinheiligenberg.nl

succes! en ik weet ik Amersfoort zelf niks anders dan Marcroix. ik denk dat je beter ook net naast A'foort kunt zoeken.

Margo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 13:23

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 19:55

PistascheJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 19:56

dierfysio schreef:
Net aan de andere kant van de A28 ligt pesnionstal Klein Heiligenberg. Heel fijne stal, met topzorg voor je paard. Ik sta er ook, en wil er niet meer weg. Lachen
ze hebben een site, ik meen http://www.pensionstal-kleinheiligenberg.nl

succes! en ik weet ik Amersfoort zelf niks anders dan Marcroix. ik denk dat je beter ook net naast A'foort kunt zoeken.

Jaa erg goede stal !
Een vriendinnetje van mij staat er en ik ben een paar keer meegeweest Knipoog
echt heel leuk erg mooi en erg aardige mensen !