gezocht stalling omgv. driemond

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mychinook

gezocht stalling omgv. driemond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-07 07:07

ik weet niet of het hier goed staat.

Ik ben opzoek naar een leuke stalling in de omgeving van driemond/gaasperplas/gein.ik ga morgen verhuizen naar gein Haha! en kan dan mooi op de fiets naar mijn knollie als ik wil. het liefst met een binnenbak maar dat hoeft niet perse. als er geen binnenbak is dan wel een goeie all wheater bak.trefwoorden: ruime stallen,buiten zetten,uitmesten,goeie uitrij mogelijkheden Tong uitsteken .en het liefst dat de paarden in de winter ook buiten mogen spelen. weet je zoiets soort gelijks laat het mij dan snel weten aub.

Veulen84

Re: gezocht stalling omgv. driemond

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 14:49

In het gein zelf zitten iets van 2 of 3 pension stallen. Verder nog een heel groot aantal boeren die stallen aanbieden.

In driemond zitten 2 pension stallen (aan de lange stammerdijk). En verderop richting diemen een manege en een heel goeie pensionstal.
Langs de provinciale weg zitten 2 manege's (1 gehandicapte)
In Weesp zit nog een manege.
In abcoude zitten ook nog 2 pensionstallen (waarvan 1 rijvereniging)

Je hebt redelijk veel keus dus. Gewoon even op de fiets stappen en een rondje fietsen. Je kan haast niet om ze heen.

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 14:53

Verplaatst naar EA GZ DI

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 15:08

PB Azjuh op bokt eens. Die staat op een pensionstal langs de stammerdijk.

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 18:07

Op fietsafstand van het gein heb je ook westernranch Double R. (ligt nét in Diemen)
Hun hebben een binnenbak. Ligt meteen aan het diemerbos dus je kunt heerlijk buitenrijden.

Heza_Yankee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 11:48

Hoi,

Wat lees ik nou?? Ben je verhuisd?? Ik zie je ook bijna niet meer want ik ben er altijd 's ochtends. Een stal die ik je kan aanraden is de Double R. Hebben ze veel mogelijkheden en je kan er nog lessen ook! Wat wil je nog meer! Hopelijk krijg je het naar je zin waar je ook heengaat. Laat je me weten waar je gaat staan?? Mag ook per pm natuurlijk Haha!

Groetjes

mychinook

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-07 19:44

hey ja...we zijn net twee weken echt over en slapen al in ons nieuwe huisje.maar voorlopig is het nog niet af.. Hamer .er moet nog veel gedaan worden.ik ga nook toch maar in driemond voor een paar maandjes op het land zetten.dan heeft ze ff vakantie en kan ik haar met de fiets af en toe bezoeken nu ik het zo druk heb.mark heeft straks vakantie dus dan gaat ons huis ook wat sneller....maargoed ik wil toch niet echt weg van wennekers..we hebben er alles he Cool .maar ik stuur je wel ff een berichtje.. Go jij! Go jij!