pegasus ruitersport

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
felicity

Berichten: 11280
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: oudenbosch

pegasus ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-07 10:41

Hoe lang deed het bij jullie voor dat je de bestelling in huis had?
Ik heb eergister avond de bestelling geplaats. En gister ochtend over gemaakt ik hoop dat ik het zaterdag in huis heb. Maar ben bang dat ze dat niet gaan redden.

juval

Berichten: 13340
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Re: pegasus ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 14:11

je kan ze toch vragen wanneer ze het versturen... in principe, als ze vandaag je geld ontvangen en het pakket opsturen, kan je het morgen in huis hebben. waarom denk je dat het niet lukt?

Anoniem

Re: pegasus ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 14:15

TAO --> EA GZ DI.

felicity

Berichten: 11280
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: oudenbosch

Re: pegasus ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-07 18:14

Aangezien je door een link in de bevestingsmail je pakketje kan volgen. Daar staat alleen nog steeds dat ze het geld niet hebben ontvangen dat het pakketje ook nog niet is verstuurd.

DeSa
Berichten: 12885
Geregistreerd: 24-05-04

Re: pegasus ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 18:16

Als je het voor zaterdag moet hebben had je beter naar een winkel kunnen gaan ipv. via internet bestellen Knipoog
Heb er ook ooit eens iets besteld maar weet niet meer hoelang dat duurde

Daantje1981

Berichten: 2911
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Renswoude

Re: pegasus ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 18:45

Maar heb je van bank naar bank overgemaakt of van de postbank?
De postbank doet er nog weleens langer over.

felicity

Berichten: 11280
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: oudenbosch

Re: pegasus ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-07 18:52

Ik heb het zaterdag niet nodig. Maar zou het dan wel leuk vinden om in huis te hebben. Die spullen die ik besteld kun je hier in de buurt ook niet krijgen in de ruitersportzaak.
Ik heb het van rabobank naar rabobank over gemaakt via internet bankieren. Dan zouden ze het gelijk op hun rekening moeten hebben.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Re: pegasus ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 19:46

felicity schreef:
Ik heb het zaterdag niet nodig. Maar zou het dan wel leuk vinden om in huis te hebben. Die spullen die ik besteld kun je hier in de buurt ook niet krijgen in de ruitersportzaak.
Ik heb het van rabobank naar rabobank over gemaakt via internet bankieren. Dan zouden ze het gelijk op hun rekening moeten hebben.

nee, het word savonds van jouw rekening afgeboekt en de andere ochtend op hun rekening bijgeboekt.

juval

Berichten: 13340
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Re: pegasus ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 20:49

kan je ze niet even bellen?

felicity

Berichten: 11280
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: oudenbosch

Re: pegasus ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-07 14:46

lonneke schreef:
felicity schreef:
Ik heb het zaterdag niet nodig. Maar zou het dan wel leuk vinden om in huis te hebben. Die spullen die ik besteld kun je hier in de buurt ook niet krijgen in de ruitersportzaak.
Ik heb het van rabobank naar rabobank over gemaakt via internet bankieren. Dan zouden ze het gelijk op hun rekening moeten hebben.

nee, het word savonds van jouw rekening afgeboekt en de andere ochtend op hun rekening bijgeboekt.


Vind ik heel erg raar. Als ik om 3 uur s'middags via internet bankieren een bedrag naar mijn vriend overmaak die ook rabobank heeft. Heeft hij dat gelijk op zijn rekening staan. Ik doe het regelmatig geld overboeken voor dat ik weg ga. En het staat altijd gelijk op de andere rekening.

Maar het pakketje is gister bezorgd. Helaas was er niemand thuis en komt het als nog dinsdag.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Re: pegasus ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 13:14

nou,bij mijn bank, de abnamro staat het er echt niet dezelfde dag op hoor, of je moet er een spoedopdracht van maken, die kosten geloof ik 4,50.

felicity

Berichten: 11280
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: oudenbosch

Re: pegasus ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-07 11:22

lonneke schreef:
nou,bij mijn bank, de abnamro staat het er echt niet dezelfde dag op hoor, of je moet er een spoedopdracht van maken, die kosten geloof ik 4,50.


Dit gaat ook niet over de anbamro maar over de rabobank. Als ik van mijn rabobank rekening iets overmaak naar een andere rabobank rekening. Staat dat meteen op de andere rekening.

jolanda10
Berichten: 920
Geregistreerd: 08-01-06
Woonplaats: Asperen (bij Leerdam)

Re: pegasus ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 15:55

felicity schreef:
Hoe lang deed het bij jullie voor dat je de bestelling in huis had?
Ik heb eergister avond de bestelling geplaats. En gister ochtend over gemaakt ik hoop dat ik het zaterdag in huis heb. Maar ben bang dat ze dat niet gaan redden.


Graag wil ik dit als Pegasus ruitersport even toelichten:
Op onderstaande datum hebben wij dit bedrag ontvangen, dit heb ik zo gekopieerd van onze bankrekening on-line.
****

Ik maak zowel prive als zakelijk ook regelmatig geld over rabo-rabo en verbaas me ook iedere keer weer waarom het soms wel 2 dagen duurt terwijl een volgend moment het bedrag ala minuut is bijgeschreven. Banken houden hier hun eigen polici op na en die kunnen we niet sturen. Overigens heb je wel 's avonds heel laat besteld, dat zien wij dan ook pas de volgende dag Knipoog
Ons systeem is gekoppeld aan de bank, dus als de betaling op onze bank wordt bijgeschreven staat dit meteen on-line vermeld. Wij krijgen danvan intern een e-mail en kunnen de bestelling gaan klaar maken.

Wij hebben op onze site staan dat de bestelling na ontvangst betaling met 1 a 2 dagen verstuurd wordt. Dit is ook zo gebeurd, de bestelling is op 27 april bij ons weggegaan.

Jammer dat je er dan zaterdag niet was toen het pakketje werd aangeboden, maar zoals hier ook al in de topic staat, had even gebeld of een e-mail gestuurd dan hadden wij best wel spoed achter je bestelling kunnen zetten.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 06-05-07 21:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Privé-info verwijderd.