Visueel gehandicapte amazone zoekt dringend hulp!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Frederike81

Visueel gehandicapte amazone zoekt dringend hulp!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-07 22:22

Ik zoek met grote spoed iemand die mij wil rijden naar wedstrijden voor mensen met een beperking. Iemand met een B/E rijbewijs en een auto met trekhaak. Een trailer heb ik zelf (1,5 paards).

Ik kan namelijk zelf niet autorijden wegens een ernstig visuele handicap (zicht ong. 3%). Onlangs heb ik een wedstrijd gereden voor mensen met een beperking. Op deze wedstrijd was de bondscoach aanwezig en hij heeft mij geselecteerd voor het talentenplan. Dit houdt in dat ik de mogelijkheid krijg om te worden klaargestoomd voor de Parallympics in Londen in 2012. Ik was natuurlijk harstikke blij toen ik dat hoorde en die kans aangeboden kreeg.

Maar nu zit ik met het volgende probleem. Ik heb dus niemand in mijn omgeving die mij hierin wil ondersteunen en mij naar de wedstrijden en trainingen wil rijden en begeleiden. Ik heb de uitnodiging voor de volgende wedstrijd al weer binnen, maar dus geen vervoer. Ik zou echt zo graag deze wedstrijden willen rijden en er voor gaan om in 2012 in Londen te rijden met mijn paard Melody. Zo'n kans krijg ik maar één keer in mijn leven. En dan is het behoorlijk frustrerend als je niet zelf kunt autorijden! Dus wie weet iemand of is bereid dit samen met mij te gaan doen? Ik woon zelf in kampen.

Lante

Re: Visueel gehandicapte amazone zoekt dringend hulp!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 22:26

Ik hoop dat je iemand vind, helaas woon ik zelf te ver weg. Misschien moet je er even wat concreter bij vertellen wat het precies inhoud, hoeveel tijd je hier aan kwijt bent en of er een onkosten vergoeding tegen over staat. Veel succes in ieder geval en weet dat, mocht het teveel problemen op gaan leveren, dat je tòch maar mooi geselecteerd was! Je bent goed bezig. Richt je op het rijden en de rest is in princiepe bijzaak, al begrijp ik heel goed dat je er dolgraag voor wilt gaan.

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 07:09

[PP] -> [EA-GZ]

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 08:44

Gefeliciteerd met je selectie voor het talentenplan.
Als je iemand zoekt is het handig om erbij te zetten waar de wedstrijd is en op welke dag.
Misschien is een paardentaxi een optie voor het vervoer? En voor de begeleiding zou ik eens aan de bondscoacht vragen. Hij heeft waarschijnlijk een zeer groot netwerk met paardenmensen.

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 10:53

Precies even wat meer informatie!

Iniedergeval FELI!!

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 10:57

Zelf kan ik het niet doen wegens te druk maar ik ken wel wat mensen die ik zou kunnen vragen. Ik geef je niet veel kans , maar wie weet!

Maar inderdaad, dan moet ik ook wel weten wat je precies vraagt, hoe vaak je dan wedstrijden zou hebben, betaal je er een vergoeding voor bijvoorbeeld (toch ook wel belangrijk om te weten).

naiade

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 13:08

Welke omgeving zit je en welke vergoeding denk je aan.

mariska1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 18:52

hier in noord holland zit een paardentaxi, advertentie staat ook op marktplaats. misschien zou je daar contact mee op kunnen nemen Lachen

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 18:54

Helaas is Kampen voor mij te ver uit de buurt, maar anders had Equi'n Motion je graag willen helpen.
Succes met het vinden van een oplossing en veel succes met het Talentenplan.

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 20:47

jammer, het is 137 kilometer voor mij, dat vind ik te ver om heen en weer te rijden, heel veel succes met je zoektocht!

kips

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 22:27

beetje late reactie ma leuk dat je iemand hebt gevonden... als ik ooit is me rijbewijs en aanhang haal wil ik wel meerijden Tong uitsteken kunne we mooi saampies op concour Tong uitsteken

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 20:58

Op verzoek TS slotje