Ik zoek met grote spoed iemand die mij wil rijden naar wedstrijden voor mensen met een beperking. Iemand met een B/E rijbewijs en een auto met trekhaak. Een trailer heb ik zelf (1,5 paards).
Ik kan namelijk zelf niet autorijden wegens een ernstig visuele handicap (zicht ong. 3%). Onlangs heb ik een wedstrijd gereden voor mensen met een beperking. Op deze wedstrijd was de bondscoach aanwezig en hij heeft mij geselecteerd voor het talentenplan. Dit houdt in dat ik de mogelijkheid krijg om te worden klaargestoomd voor de Parallympics in Londen in 2012. Ik was natuurlijk harstikke blij toen ik dat hoorde en die kans aangeboden kreeg.
Maar nu zit ik met het volgende probleem. Ik heb dus niemand in mijn omgeving die mij hierin wil ondersteunen en mij naar de wedstrijden en trainingen wil rijden en begeleiden. Ik heb de uitnodiging voor de volgende wedstrijd al weer binnen, maar dus geen vervoer. Ik zou echt zo graag deze wedstrijden willen rijden en er voor gaan om in 2012 in Londen te rijden met mijn paard Melody. Zo'n kans krijg ik maar één keer in mijn leven. En dan is het behoorlijk frustrerend als je niet zelf kunt autorijden! Dus wie weet iemand of is bereid dit samen met mij te gaan doen? Ik woon zelf in kampen.