Wei Omg Rotterdam.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

flubjuh

Wei Omg Rotterdam.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-07 15:39

Weet iemand misschien een goede wei in Rotterdam het liefst bij ijsselmonde.
Ik mag namelijk misschien me verzorgpaardje een maandje lekker ff op de wei zetten.

Ik zat zelf te denken aan die wei naast Staelduinse bos. Ik heb ooit een vp gehad
die daar stond en dat was 50 euro per maand.
Kent iemand deze eigenaar van die wei? want dan zou ik wat meer kunnen vragen enz.

En misschien heeft iemand wel een tip voor mij waar ik zou kunnen kijken/proberen.
Het hoeft niet een perfecte wei te zijn als ze maar wel een beetje kan grazen lopen
en genieten van de zon. En iets wat wel betaalbaar is.
Ik moet haar een paar keer in de week van de wei mogen halen om te wandelen/rijden.
Het gaat om een Friese merrie en misschien een kwpnxfries merrie erbij maar dat is niet zeker.
En het zou best met "vreemde" paarden mogen. Alleen geen hengsten natuurlijk Clown

Ik hoop snel iets te horen
groetjes,
Laura

_sjors_

Re: Wei Omg Rotterdam.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 18:40

Ik ken hem niet, maar volgens mij bedoel je Klootwijk bij het Staelduinse bos. Hij heeft op het Zevenbergsedijkje ook een pensionstal.
In Rhoon heb je ook veel weilanden die verhuurd worden, maar dat is weer wat verder weg.

flubjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-07 20:32

@_sjors_
nee ik bedoel niet klootwijk. Ik bedoel echt een plek bij staelduinsebos echt ernaast gewoon daar hebje een grot stuk gras en staan altijd paarden. Er is verder geen stal bij ofzo.
En ik weet dat ze in Rhoon veel weilanden hebben daar gaat ze normaal elk jaar heen (behalve dit jaar zeer waarschijnlijk niet.)
Ze zouden dus op stal blijven maar ik wil haar toch ff een maandje wei gunnen Tong uitsteken
En vlakbij me huis het liefst want ik reis elke dag al veel voor haar. Dus ik zoek echt meer in de buurt van ijsselmonde.
Maar toch bedankt Knipoog

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 19:45

Zet een advertentie op marktplaats, zo heb ik vorig jaar het stukje bij het staelduinse bosch aangeboden gekregen. Ik weet allee niet of ze het dit jaar weer verhuren.