Hay,
Ik zit met een probleem en ik hoop dat er hier nederlandse/duitse bokkers zijn die me kunnen helpen.
Mijn ma verhuist 12 mei naar Hebelermeer in Duitsland. Aangezien ik op dit moment geen werk of huis heb zit ik weer bij mn moeder in huis. Nu moet ik dus mee naar Duitsland verhuizen of in Nederland blijven en dus dakloos zijn
Ik wil opzich best wel mee naar Duitsland maar ik zit met mijn paard, ik wil haar dus niet onbeheerd ergens in Nederland laten staan. Dat heb ik al eens gedaan in goed vertrouwen en toen ik haar terug kreeg was ze helemaal kopschuw en kon je geen been meer optillen en ze was heel angstig. Dat wil ik dus niet weer! Daar komt bij dat ze ook intensieve verzorging nodig heeft om dat ze ziek is op dit moment. Ik ben dus opzoek daar naar een stal in de buurt voor haar waarschijnlijk tijdelijk omdat ze dan een jaar het land opgaat elders. Weet iemand trouwens nog een leuke stal het liefst daar in de buurt die nog opzoek is naar werknemers, aangzien ik daar ook weer werk zal moeten hebben? Wie helpt me want ik zit met de handen in mn haar en weet niet wat ik moet!
(ik weet niet of dit goed staat anders moet het maar verplaatst worden)