GZ: stalling omgeving vlaardingen-delft

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Javayo

GZ: stalling omgeving vlaardingen-delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-07 12:12

Wij zijn voor een 12 jarige ruin met pensioen opzoek naar stalling met een buitenbox van minstens 3x3 met veel mogelijkheid tot het buitenstaan, zei het in het land of in een paddock, het liefst een kleinschallige stal, met weiland. Hij heeft een longprobleem dus is het niet de bedoeling dat hij in de zomer alleen maar dag en nacht in het weiland kan, voor zijn gezondheid moet hij bij slecht weer op stal kunnen staan. Het liefst in de buurt van delft, vlaardingen, maassluis, maasland, schipluiden, den hoorn.

Tevens zijn we voor een 2 jarige speelse maar lieve hengst opzoek naar een plekje waar hij met leeftijdsgenootjes kan staan, maar wel met box, zodat bij slecht weer hij naar binnen kan. Hij moet wel uit een eventuele kudde gehaald kunnen worden om hem te verzorgen, wandelen etc.

Het zou fijn zijn als iemand een plekje zou weten waar beide paarden op dezelfde locatie kunnen staan.

Info mag ook via pm!

Javayo

Re: GZ: stalling omgeving vlaardingen-delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-07 14:21

Maar eventueel op verschillende locaties is ook een mogelijkheid, dus schroom niet als je voor 1 paard iets weet Knipoog

pantarhei

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 16:14

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-07 13:39

bedankt voor de reacties.

Pantarhei, dat is helaas echt te ver, wel mooie stal!

Ik wil toevoegen dat het qua stalling max rond de 200 euro all in per paard mag zijn. De 12 jarige zou ook ergens aan huis mogen staan als gezelschapspaard.

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 13:44

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 14:02

voor je 2 jarige zou ik dan stal verboon aanraden! dit ligt in schipluiden. aan dezelfde weg ligt nog een leuke stal: stal langelaan.

Voor meer info over beide stallen kun je me pben, stal verboon heeft trouwens wel een site maar stal langelaan niet!

dekoezegtboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 14:34

de boer waar ik sta heeft nog plaats over... een schuilstal met een paddock en in de zomer weidegang. er staan nu 4 ponies. edit de boerderij ligt tussen vlaardingen en maasland in.

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 14:53

stal langelaan heeft volgens mij geen buitenboxen en bij verboon kan je je paard wel in de opfok zetten , maar dan moet je hem er ook laten staan dus niet eruit halen,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 00:58

heeeeee, ben jij niet de corina die met farno op chardon en - heel even - op midden delfland hebt gestaan?

weet t even niet zeker meer, maar ik dácht dat er wel plannen voor buitenboxen waren bij langelaan?

en ja, dat is zo, bij verboon mag je m er inderdaad niet uithalen...

liesje_waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 21:43

stal midde delft land heeft buitenboxen Lachen
hoe of wat verder weet ik niet

weet wel dat stal langelaan nieuwe binneboxen heeft maag geen iedee of er ook buitenboxen komen

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 22:54

Anique_Vaandrig schreef:
heeeeee, ben jij niet de corina die met farno op chardon en - heel even - op midden delfland hebt gestaan?

weet t even niet zeker meer, maar ik dácht dat er wel plannen voor buitenboxen waren bij langelaan?

en ja, dat is zo, bij verboon mag je m er inderdaad niet uithalen...

ja dat klopt , kan me jouw even niet meer voor me halen ,vertel waar heb jij gestaan of rij je , eigen paard misschien haha, ik zal eens in jouw profiel kijken misschien herken ik het , bij langelaan buitenboxen, weet wel dat hij weer 10 binnenboxen erbij heeft gemaakt, farno staat op een privé stal en we hebben sinds kort een 2jarige erbij die staat nu ook in de opfok waar farno staat en van de winter gaat hij weer terug naar de middenhof, daar staan we al tijden naar ons zin en heb dus voor de jonge aanwinst daar een box aangehouden

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 22:58

hoi heb in je profiel gekeken ja nou weet ik het weer , jij stond toen ind. bij stal midden delfland , maar je staat er niet meer begrijp ik, jammer het is wel een leuke stal ,