Ik heb/had niks met het paranormale en geloofde er niet in. Hier op bokt zie ik regelmatige in profielen staan dat ze hun paard(en) hebben laten readen dus ik ben nu toch wel benieuwd. Ik heb vorig jaar een foto van mijn paard laten readen maar er klopte werkelijk waar geen drol van de uitkomst

Voorbeeldje?
Ze kreeg door dat mijn paard blij was dat hij mij als eigenaar had, hij zou veel verschillende eigenaren hebben gehad maar ik ben de 1e die zo gek met/van hem ben. Veder vondt hij wedstrijden leuk, vooral het dressuurwerk want dan kon hij "meedenken" en daar zag hij uitdaging in.
Springen vond hij ook wel leuk, maar op concours vond hij dat nog wat eng door alle geluiden die hij dan hoorde.
Op de stal waar hij staat heeft hij het 10 keer meer naar zijn zin dan de vorige 5 stallen waar hij gestaan heeft en verder vroeg hij zich af waar zijn witte maatje was gebleven, die had hij al een tijdje niet gezien.
Nou klinkt leuk allemaal maar ik zal er even bij vertellen dat:
* Dit paard op het moment van readen 5 jaar was en ik heb hem al vanaf zijn geboorte heb en hij staat(stond toen) al 2 jaar op dezelfde stal. ( stond de eerste 3 jaar van zijn leven op de hengsten wei maar dat was op het zelfde bedrijf/pensionstal)
* Paard was op dat moment een keer of 4 mee geweest op DRESSUUR wedstrijd en had nog NOOIT een parcourtje gesprongen, hooguit 2 losse sprongen thuis maar dus nog nooit springconcour meegelopen.
* Er stond 1 schimmel bij ons op stal, maar die konden beslist niet bij elkaar in het zelfde land want dan bleven ze slaan/steigeren en bijten naar elkaar.
Door deze "geweldige" reading, is het beetje vertrouwen dat ik in "readers"had tot het nulpunt gedaald

Dus, wie oh wie weet een goede/betrouwbare reader????
BVD