Wie kent Harry Hoevers??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

P_A_R_Love

Wie kent Harry Hoevers??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-07 18:48

Harry Hoevers
Een van de beste paardenkrakers
Heeft hij u paard ook wel eens gekraakt??
ik zou het graag willen weten

P_A_R_Love

Re: Wie kent Harry Hoevers??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-07 22:25

en heeft wat heeft ie bij u paard of pony gedaan

adnariM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 22:29

Ken hem wel ja Ja
Nooit eigen paarden laten behandelen maar heb verschillende verhalen gehoord. De meeste waren positief.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 15:12

VSW --> EA GZ DI.

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 09:27

ik laat daar mijn paard altijd behandelen! Ben erg tevreden met hem,aardige man ! Ja
En doet zn werk ook goed !

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 09:31

Hij komkt bij ons in de buurt ook vaak, heb er veel positieve verhalen ove rgehoord, heb hem echter nog nooit zelf bij mijn paard gehad Lachen

polderke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 09:37

Ik ben er minder positief over. Heb hem verschillende keren aan het werk gezien, ook mijn paard laten doen, maar heeft totaal geen nut gehad. Ook de paarden van andere mensen in mijn omgeving hebben er geen baat van gehad, en 1 paard is zelfs redelijk de vernieling in geholpen, gelukkig wel nog goed kunnen krijgen.
Laat er gewoon een osteophaat naar kijken en dan wel eentje die aangesloten is bij de ICREO, die hebben er tenminste voor gestudeerd.

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 14:52

Nouja, dat is bij ieder dan anders. Bijna alle mensen hierzo zijn wel heel tevreden met hem! Hij doet mijn pony ook en ben er super blij mee. Om dan meteen zo`n man helemaal naar beneden te praten heeft ook geen zin Lachen. Bij de ene werkt het bij de ander niet het ligt er maar net aan.

wendyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 14:55

ik heb er pas mijn paard nog door laten behandelen en hij is echt super fijn nu is dus echt een aanrader ik zou zeggen probeer het een keer en weet je meteen of het wel of niet werkt bij mij was het super

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 17:29

Ik heb mijn paard ook door hem laten behandelen. Heel goed resultaat maar in mijn geval had mijn paard nog iets nodig op een moeilijk vlak en daarvoor ben ik naar een ander gegaan.
verder ben ik dus positief over zijn manier en over hem enover het resultaat

channie18

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 23:05

maandag wordt mijn paard voor het eerst door hem behandelt dus ik ben benieuwt jullie horen nog hoe het is gegaan

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 15:48

polderke schreef:
Ik ben er minder positief over. Heb hem verschillende keren aan het werk gezien, ook mijn paard laten doen, maar heeft totaal geen nut gehad. Ook de paarden van andere mensen in mijn omgeving hebben er geen baat van gehad, en 1 paard is zelfs redelijk de vernieling in geholpen, gelukkig wel nog goed kunnen krijgen.
Laat er gewoon een osteophaat naar kijken en dan wel eentje die aangesloten is bij de ICREO, die hebben er tenminste voor gestudeerd.

Hierin ga ik mee.

polderke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 08:55

Djaleesa, ik praat deze man helemaal niet naar beneden. Er wordt om ervaringen gevraagd en die heb ik persoonlijk met deze man gehad en daar geef ik mijn persoonlijke mening over en niet meer dan dat. Dat wordt hier toch ook gevraagd?

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 21:51

Ik vind 'm een aardige man, maar ik kan niet helemaal inschatten of hij goed of slecht werkt.
De 1e keer dat hij mijn paard kraakte merkte ik echt wel (positief) resultaat. De 2e keer totaal niet, terwijl er volgens hem toch wel van alles mis was. Dan lijkt het mij dat ik toch wel wat had moeten merken.

Ook stalgenoten merkten weinig tot geen verschil. Hoewel ik geen klachten over hem heb, denk ik dat ik de volgende keer toch voor een gediplomeerd persoon ga.

Jett_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 00:51

Mijn paard is ook al diverse keren door harrie behandeld en per keer was het resultaat verschillend.De laatste keer (3 weken) terug is het resultaat erg goed geweest, mijn paard had 3 maand stil gestaan, omdat hij te hard was gegroeid en daardoor wat rust nodig had. Hij heeft ondertussen flink vastgelegen in de stal en was daardoor wat scheef, dit merkte ik weer toen ik weer aan het rijden mocht. harrie heeft hem toen rechtgezet met zeer positief resultaat. Toch merkte ik dat nog niet alles weer perfect was, en het bleek aan het zadel te liggen, drukte teveel op de schoft en schouder. Er zijn dus meerdere factoren en harrie kan niet alles verhelpen. Bij ons op stal zjin de reacties positief!

Een gediplomeerd persoon zal ook niet altijd een positief effect bereiken!! Soms moet er ook naar de manier van rijden of iets dergelijks worden gekeken....

channie18

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 22:41

haary is gisteren bij mijn paard geweest..toen ie de stal in liep wist ie al dingen over mijn paard te vertellen zonder dat ie hem had aangeraakt die precies klopte...hij heeft hem gekraakt en daarna regageerde mijn paard niet meer op de plekken waar die eerst wel een reactie op gaf..ik heb vandaag rustig buiten gereden en mag donderdag pas weer gewoon rijden dus ik ben benieuwd hoe hij aanvoelt..

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 22:46

Ik vind hem super!!Mijn paard had veel baat bij hem,en ben er zelfs ook al met mijn hond geweest!
Van mijn kant alleen maar positieve dingen over hem Knipoog

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 00:02

polderke schreef:
Djaleesa, ik praat deze man helemaal niet naar beneden. Er wordt om ervaringen gevraagd en die heb ik persoonlijk met deze man gehad en daar geef ik mijn persoonlijke mening over en niet meer dan dat. Dat wordt hier toch ook gevraagd?

Ja hoor tuurlijk mag dat Knipoog dat zeg iki ook niet maar komt ook niks positiefs eruit.

Bij ons op stal heeft het bij sommige paarden ook totaal niet gewerkt. Maar bij mijn paard wel.. dus zo slecht zou die nou ook weer niet meteen zijn. Ik vind dat het bij ieder paard ook verschillend ligt.

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 20:22

Ik denk ook niet dat Harry Hoevers kwaad doet hoor. Ik heb tenminste nog nooit gehoord dat er een paard slechter van geworden is. En ik ben trouwens van overtuigd dat hij iets "speciaals" heeft met paarden.

Alleen twijfel ik wel eens aan zijn echte kennis over paarden. Hij geeft namelijk ook wel eens voedingsadviezen en ik denk toch echt dat als de eigenaren dat opvolgen dat veel te eenzijdig voor het dier is.
Verder zijn er ook mensen die er wel echt voor gestudeerd hebben om te kraken en ik heb daar gewoon wat meer vertrouwen in. Slecht zal ik Harry niet noemen, ik denk alleen dat er betere zijn.

christel1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 12:28

Ik ga hem ook bellen om zsm langs te komen bij ons op stal..

kent iemand nog andere mensen dan die ook paranormaal zijn en kunnen communiceren met paarden ???????????