Het liefst in de buurt van Schiebroek, maar alle tips zijn welkom!
Voor mijn ruin zoek ik een plek waar hij in ieder geval in de zomer 24/7 buiten kan staan met weidegang en niet alleen. In de winter liefst ook, maar hooguit 's nachts op stal en ook niet alleen buiten. Een kudde/groep zou ideaal zijn!
Een (schuil) stal zou ook fjin zijn, of gewoon een weiland met bomen/struiken zoals hij nu heeft voldoet ook goed.
Omdat ik overdag zal werken zoek ik wel iets met een verlichte bak of binnenbak (Mag ook in de buurt zijn). En het allerliefst ook fijne uitrijmogelijkheden maar ik snap dat niet alles samen kan gaan

Of het bij een particulier is of een stal of manege, dat maakt me eigenlijk niet uit. Ik weet dat mijn paard zich piekfijn voelt buiten en in een groep. Dus dat belang staat voorop. Ken je een stal waar ze zo'n leuk schuilstalletje met paddock hebben of ben je bereid mij dat te bieden?! Niet voor de prijs, maar alleen omdat ik weet dat mijn paard zich daar gewoon goed en gezond bij voelt.
Als iemand tips heeft; stallen, (www/email) adressen, telefoonnummers enzovoorts dan heel graag! Alvast bedankt.
Ik weet dat het in deze omgeving moeilijker is om een buiten-adresje voor mijn paard te vinden, maar wie niet waagt die niet wint, toch?