Wij hebben thuis 2 Schwarzwälder Füchsen staan..
Deze 2 zijn (helaas

Ik zou daarom graag nog wat mooie professionele foto’s van ze willen hebben.
Omdat het met mijn eigen camera niet echt mooi word

Er is nu namelijk maar 1 NL- fotografe die echt goede/mooie foto’s heeft van dit ras.
Mijn enige eis is, dat ik alle foto’s op CD-rom krijg.
Alle mogelijkheden:
• Stand foto’s alleen
• Stand foto’s van beide
• Los alleen ( in wei/bak)
• Los Samen ( in wei/bak)
• Onder het zadel ( 1 van de 2 kan netjes aan de teugel enz)
• Eventueel aangespannen
Het liefst zou ik ook een keer een shoot willen, met mij en de paarde, als protret zeg maar.
maar is geen eis

We hebben thuis genoeg ruimte en mooie locatie, we wonen achteraf, naast ons huis loopt een zandpad, dus er is vanalles mogelijk.
We hebben originele hoofdstellen, 2 dezelfde. Die hebben ze ook aan op onderstaande foto’s.
Maar andere opties zijn ook altijd bespreekbaar/mogelijk.
Ik woon in Harreveld, ligt dichtbij Lichtenvoorde
Ik zorg dat de paarden helemaal mooi schoon zijn, en klaar staan.
Ik ben heel soepel en veel is mogelijk

Eventueel is een sprongetje, of op de krukjes staan ( zoals hieronder) ook mogelijk.
Ik ben ook altijd wel beschikbaar, alleen in het weekend word lastig. ( gescheiden ouders )
Het liefst doordeweeks, en dan s’morgen/ s’middags, maar is bespreekbaar.
Misschien is er een mogelijkheid, om meerdere fotograven op 1 dag te laten komen i.v.m. wassen e.d., maar als het apart is, is ook zeker geen probleem.
Ze zijn pas gecastreerd en moeten 3 weken ongeveer op rust, dus als je echt bewegingsfoto’s wilt kan dit pas over ± 4 weken.
Maar standfoto’s en weide foto’s zijn al wel mogelijk.
Beide paarden, Rambo links, Rico rechts:
Rico:
Rambo:
Graag alleen reageren als je echt geïnteresseerd bent en niet om het minste of geringste afzegt.
Aangezien ik per paard ongeveer 3 uur bezig ben om hem helemaal super schoon te krijgen e.d.
Gelieve ook een PM te sturen met wat foto’s van je portfolio, zodat ik een beetje kan zien wat je doet en kan

Mvg Caressa