Super slechte ervaring piaffe ruitersport!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

CK88

Super slechte ervaring piaffe ruitersport!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-07 17:22

Ik wil toch even mijn verhaal kwijt.

Enkele maanden geleden had ik dure chaps en een HH vest besteld bij Piaffe.
Vest moest maat M zijn, was maat L, en zat ook zo in de doos gepropt zonder kaartjes of wat ook er aan. Het kaartje waar de maat op moest staan was er lelijk afgetrokken, zodat er rafeltjes aan zaten, ik wist dat het geen M was omdat het ik vest ookal had in een andere kleur.

Chaps waren verkeerde maat, dus ik de boel terug gestuurd, en er nog iets bij besteld, een pessoateugel en een longeersingel, samen €71,00.

Het pakketje was al klaar zei ze en ze zou het opsturen.

Pas een dikke week later kreeg ik alleen mijn chaps, gelukkig deze keer wel in de juiste maat, maar geen singel en pessoa.

Toen ik vroeg waar het bleef,zei ze dat de singel nog besteld moest worden bij de leverancier, terwijl ze zei dat het pakketje al helemaal klaar was! (dan mail je uit fatsoen toch ook even), na een hoop mailtjes waar de spullen beleven, nog niks gekregen. Enige wat ze terug stuurde was dat het soms mee zat, en soms tegen wat een excuus!!

Dus zei ik dat ze de €71,00 maar terug moest storten. Dus ik mijn rekeningnr gegeven. Na een week nog geen geld op de rekening.
Nog een mailtje gestuurd waar het bleef, zei ze dat ze mijn rekeningnummer kwijt was!! DAT MAIL JE TOCH EVEN!!
Ik nog een keer mijn rekeningnr gegeven, en ze zou het zsm storten, maar dat is nu alweer anderhalf week geleden, en hem mijn geld nog niet!

Ik was echt vaste klant bij piaffe, ze hebben me heel vaak verkeerde dekenmaten geleverd, en spullen veel te laat, heb ik allemaal vergeven, maar dit slaat echt ALLES, en ze zijn hierbij echt een vaste klant kwijt! Als mijn geld er deze week nog niet opstaat zal ik het wel voor de rechter moeten slepen.

Hebben jullie ook zulke slechte ervaringen met deze bagger ruitersportzaak Verward

Marcato

Re: Super slechte ervaring piaffe ruitersport!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 17:24

Nee, ik heb er eerlijk gezegd nog nooit iets besteld. Mede omdat ik er altijd van die verschillende berichten over hoor.

Het is wel ontzettend vervelend voor je! Kun je niet met haar bellen?

mariska1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 17:27

Ik heb er ook nog nooit iets besteld. Maar erg vreemd dat het eerst wel redelijk ging qua service en nu ineens beetje zwaar slecht? Ik hb er nog niet zulke slechte ervaringen over gehoord of gelezen hier op bokt.

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-07 17:28

ik heb expres niet gebeld omdat ik zo boos ben dat ik denk ik geen normaal gesprek kan voeren met haar, straks krijg ik me geld helemaal niet meer!

Jikinafield

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 17:29

Ik heb net zo'n slechte ervaringen, ze zeggen maar wat Boos! en vervolgens krijg je iemand anders aan de lijn die weer het tegen overgestelde verteld Boos! , ben ook gestopt met bestellen bij hen. Succes..

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 17:35

Ik heb binnen 3 weken netjes mijn geld teruggstord gekregen. Rechter erbij slepen gaat jou waarschijnlijk meer geld kosten dan dat je er mee wint Clown Ik bestel ook liever niet meer via internet bij Piaffe omdat ze vaak de helft niet op voorraad hebben. Gelukkig woon ik in de buurt en kan ik er gewoon langs, zijn hele aardige mensen allemaal!
Als je wel via internet besteld kun je beter eerst bellen of ze het product op voorraad hebben!

Bovendien is dit het zoveelste piaffe 'afkraak' topic! Ik zie het slotje tegemoet Tong uitsteken

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 17:37

Oh, misschien kun je de volgende x toch beter naar Klumper gaan Knipoog Ga ik altijd speciaal voor naar Almelo!

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 17:37

Ik bestel nooit, ik ga er heen, is hier niet ver vandaan!

moi89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 17:38

heb er nog nooit problemen mee gehad.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 17:39

Ik heb ook wel eens een slechte ervaring met ze gehad, had iets besteld & geannuleerd. En toch werd het geld afschreven en het kostte me bijna een maand om het terug te krijgen. Boos! Wel stonden ze mij heel vriendelijk te woord aan de telefoon.

Vorige week toch maar weer eens geprobeerd en een passier hoofdstel en een bontje besteld. Dit had ik netjes 3 dagen nadat ik had betaald in huis! Tot dusver ben ik weer een tevreden klant. Maar ik geef je gelijk, dingen kunnen fout gaan maar laat het dan áltijd weten aan de klant incl. excuses, dat is naar mijn mening erg belangrijk. Lachen

kelcy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 17:47

ik heb een aantal weken een bit loos hoofdstel besteld en duurde heel lang dus ik bellen en ze hadden hem niet inhet zwart alleen bruin...nou ok bruin dan en jawel volgfende dag binnen maar het hoofdstel was niet hetelfde als op de afbeelding een compleet andere inwerking Boos! weet ook nog niet wat ik hier mee ga doen vind het ook erg vervelend Boos!

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 17:49

ik heb er 2x besteld,en dat ging prima,maar durf er niet zo goed meer te bestellen door dit soort verhalen.

mexxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 17:52

Het duurt idd wel super lang!
ik zou korting krijgen maar ze zoeken wel excuzen om er onderuit te komen zeg!
En dan hebben ze een bepaald product niet meer!
Ik ga wel naar mijn vaste shop Vork

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 17:58

ik heb er nog maar 1 keer iets besteld, keurig binnen een week bij mij thuis afgeleverd. goede maat etc.

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 18:05

maar dit is topic 1.947.631 over Piaffe... ik tem even

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 18:08

ik heb er 1 keer wat besteld, duurde even, maar kreeg het toch netjes binnen.

armanike

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 18:30

ik zou willen bestellen omdat de hh dekjes er goedkoper zijn dan hier in de buurt. maar ik weet niet goed of ik het nog zou doen?

doeii

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 18:35

Nibbit schreef:
maar dit is topic 1.947.631 over Piaffe... ik tem even

Inderdaad..

Ik word zo moe van al die topics.. Ik heb hele slechte ervaringen met Divoza.. Maar ik zal echt niet zo'n topic openen. Want mensen onthouden nooit het goede, altijd het slechte..

Met de TS bestellen er zeker nog 1000 klanten.. En achter een bedrijf zitten nu eenmaal mensen die fouten maken. Fouten maken doet iedereen, maar moet het dan altijd super uitgebreid op een forum verteld worden? Andere mensen afschrikken die daardoor niet meer durven te bestellen en dus het bedrijf te kijk zetten.

Ikzelf heb alleen maar lof over Piaffe.. Dat kan ik van Divoza en andere grote ruitersportverzendhuizen niet zeggen. Want daar is het ook altijd wat.

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 19:45

Ik heb zelf hele goede ervaringen met Piaffe

Ik had zelf een keer de verkeerde maat besteld van peesjes en toen mocht ik ze weer terug sturen en binnen een paar dagen had ik weer andere.

lauraaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 19:48

Ik heb er ook nog nooit problemen gehad, ik ben zelfs een keer in de winkel geweest echt onwijs gezellige mensen, maar dat is mijn ervaring.

Strepsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 19:51

ACh, zo is er altijd wel wat.
Zelf heb ik niet te klagen en worden mijn spullen altijd netjes op tijd en goed geleverd.
Maar ja, zoals er al gezegd is, er zijn weer andere dingen waar ik niet over te vrede ben..........

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 20:04

lauraaaa schreef:
Ik heb er ook nog nooit problemen gehad, ik ben zelfs een keer in de winkel geweest echt onwijs gezellige mensen, maar dat is mijn ervaring.

ja dat vond ik ook wij belde een paar keer voor welke kleuren ze nog hadden van bandages en hun voor ons kijken en toen later belde we weer voor peesjes hebben ze weer voor ons gekeken naar kleuren.

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 20:08

Ik heb ook een slechte ervaring. Heb er 1x besteld en zal dat NOOIT meer doen.
Dat er zo veel topics van zijn is ook niet voor niets natuurlijk.

noraahlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 20:11

Ik heb nu dus het zelfde probleem.
Ik heb daar wat besteld, en wacht al 3 weken op mijn bestelling. Ik heb dus een mailtje naar hun gestuurd, en krijg ik terug dat ze mijn geld nog niet hebben terwijl het al 2 weken van mijn rekening is. Heel appart!
Ik hoop dat ik mijn bestelling wel zo snel mogelijk krijg, en ook de goede maten.
En bestel daar voortaan ook niet meer, bestel het wel ergens anders.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 20:36

HAR --> EA GZ DI.

Gezien er momenteel geen topic over deze ruiterzaak loopt mag dit topic open blijven. Let er echter wel op dat alleen ervaringen uit de 1e hand, en op nette wijze / onderbouwd toegestaan zijn Lachen