Enkele maanden geleden had ik dure chaps en een HH vest besteld bij Piaffe.
Vest moest maat M zijn, was maat L, en zat ook zo in de doos gepropt zonder kaartjes of wat ook er aan. Het kaartje waar de maat op moest staan was er lelijk afgetrokken, zodat er rafeltjes aan zaten, ik wist dat het geen M was omdat het ik vest ookal had in een andere kleur.
Chaps waren verkeerde maat, dus ik de boel terug gestuurd, en er nog iets bij besteld, een pessoateugel en een longeersingel, samen €71,00.
Het pakketje was al klaar zei ze en ze zou het opsturen.
Pas een dikke week later kreeg ik alleen mijn chaps, gelukkig deze keer wel in de juiste maat, maar geen singel en pessoa.
Toen ik vroeg waar het bleef,zei ze dat de singel nog besteld moest worden bij de leverancier, terwijl ze zei dat het pakketje al helemaal klaar was! (dan mail je uit fatsoen toch ook even), na een hoop mailtjes waar de spullen beleven, nog niks gekregen. Enige wat ze terug stuurde was dat het soms mee zat, en soms tegen wat een excuus!!
Dus zei ik dat ze de €71,00 maar terug moest storten. Dus ik mijn rekeningnr gegeven. Na een week nog geen geld op de rekening.
Nog een mailtje gestuurd waar het bleef, zei ze dat ze mijn rekeningnummer kwijt was!! DAT MAIL JE TOCH EVEN!!
Ik nog een keer mijn rekeningnr gegeven, en ze zou het zsm storten, maar dat is nu alweer anderhalf week geleden, en hem mijn geld nog niet!
Ik was echt vaste klant bij piaffe, ze hebben me heel vaak verkeerde dekenmaten geleverd, en spullen veel te laat, heb ik allemaal vergeven, maar dit slaat echt ALLES, en ze zijn hierbij echt een vaste klant kwijt! Als mijn geld er deze week nog niet opstaat zal ik het wel voor de rechter moeten slepen.
Hebben jullie ook zulke slechte ervaringen met deze bagger ruitersportzaak