GZ Dressuur instructie omg Aerdenhout

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

batje

GZ Dressuur instructie omg Aerdenhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-07 23:05

Ik ben voor mij en mijn bijrijdster op zoek naar een goede dressuur instructeur omgeving Aerdenhout.

Ik vind het heel belangrijk dat er veel aandacht aan de basis wordt besteed, mijn doel is een recht, vrolijk en ontspannend paard. Mijn bijrijdster wil ook gaan starten, ik voorlopig nog niet.

We hebben les geinspireerd door Antoine de Bodt gehad, dat beviel erg goed, maar helaas is dat wegens verhuizing niet (regelmatig) meer mogelijk. Ik ben niet perse op zoek naar iemand die het AdB systeem aanhangt, maar het zou fijn zijn als je er niet fel tegen bent Knipoog

Ik heb al een paar namen doorgekregen waar ik zeker naar zal kijken, maar alle info is welkom aangezien ik totaal onbekend ben in deze regio Lachen

Alvast bedankt!

aerdenhout1

Re: GZ Dressuur instructie omg Aerdenhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 19:38

Kom nou gewoon een keertje langs om te kijken! Je laat je toch niet afschrikken door de twee HELE grote honden die gevaarlijk blaffen maar het o zo leuk vinden als er mensen op stal komen?
Ben je trouwens al verhuist met je paardje?

batje

Re: GZ Dressuur instructie omg Aerdenhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-07 20:19

Haha, nou ok dan Knipoog

We waren al eens langs geweest, maar toen was er niemand, maar zal het snel nog eens proberen! Ze staat inderdaad al op de nieuwe stal en ze is echt intens gelukkig Knipoog