Stalhulp/groom voor weekenden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

cream_1986

Stalhulp/groom voor weekenden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-07 16:30

Hallo,

Hierbij bied ik mijn aan om in het weekend tegen betaling bij u op stal te komen helpen met alle voorkomende stalwerkzaamheden of als groom op wedstrijden mee te gaan.

Onder stalwerkzaamheden versta ik uitmesten, opstrooien, vegen, voeren, schoonmaken, paarden klaarzetten, binnen- en buiten zetten, lesgeven, longeren en beroepsmatig rijden. Tevens kan ik kantoorwerk verrichten, de telefoon beantwoorden en achter een bar staan. Proeven voorlezen is ook geen probleem.

Zelf ben ik 20 jaar en heb een auto en OV-jaarkaart tot mijn beschikking. Ook ben ik nog in opleiding, ik volg de opleiding MBO-Paardenhouderij niveau 4 welke ik volgend jaar succesvol hoop te voltooien.

Ik ben in het bezit van een eigen paard, die ik niet mee hoef te nemen, en beschik over veel ervaring bij diverse ruiters en stallen omgeving Noord-Holland e.o. Diverse bedrijven waar ik werkervaring heb op gedaan zijn op mijn profiel terug te vinden.

Dus ben u op zoek naar een betrouwbaar persoon die zowel in een team als zelfstandig kan werken, iemand die enthousiast, vrolijk en klantvriendelijk is, hoor ik het graag!

CM_

Re: Stalhulp/groom voor weekenden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 16:34

www.eurohorsegrooms.nl
www.horsejobs.nl

en zo zijn er nog een paar meer

zelf erachterheen gaan, meid, want op een advertentie wordt maar zelden gereageerd.

ga alle bemiddelingsburo's na, en bel in de omgeving eventueel wat bedrijven op Knipoog

op bokt is de kans nl helemaal klein dat er iemand reageerd

Siempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 19:03

--> EA Diensten wegens baan gezocht

cream_1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-07 20:13

Ik heb idd op die sites al gekeken, en nog een paard, maar er staan bijna alleen fulltime banen op of heel ver weg. Bovendien vragen ze inschrijfgeld, en als ze toch niets voor me hebben is dat zonde. Maar toch bedankt Knipoog
En ik heb natuurlijk niet alleen hierzo een advertentie staan, en heb een reactie van een renstal in Velzen ofzo. Hoop dat het wat word! Maar ik blijf op zoek.