Hallo,
Hierbij bied ik mijn aan om in het weekend tegen betaling bij u op stal te komen helpen met alle voorkomende stalwerkzaamheden of als groom op wedstrijden mee te gaan.
Onder stalwerkzaamheden versta ik uitmesten, opstrooien, vegen, voeren, schoonmaken, paarden klaarzetten, binnen- en buiten zetten, lesgeven, longeren en beroepsmatig rijden. Tevens kan ik kantoorwerk verrichten, de telefoon beantwoorden en achter een bar staan. Proeven voorlezen is ook geen probleem.
Zelf ben ik 20 jaar en heb een auto en OV-jaarkaart tot mijn beschikking. Ook ben ik nog in opleiding, ik volg de opleiding MBO-Paardenhouderij niveau 4 welke ik volgend jaar succesvol hoop te voltooien.
Ik ben in het bezit van een eigen paard, die ik niet mee hoef te nemen, en beschik over veel ervaring bij diverse ruiters en stallen omgeving Noord-Holland e.o. Diverse bedrijven waar ik werkervaring heb op gedaan zijn op mijn profiel terug te vinden.
Dus ben u op zoek naar een betrouwbaar persoon die zowel in een team als zelfstandig kan werken, iemand die enthousiast, vrolijk en klantvriendelijk is, hoor ik het graag!