Dierenartsen Limburg

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Dyante

Dierenartsen Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-07 19:20

Hallo allemaal,

Bij ons op stal staan zo`n 100 paarden. Als er een keer een noodgeval is met een paard, dan is vaak geen enkele dierenarts te bereiken. Ik wil dus nu graag een lijstje maken met allemaal nummers van dierenartsen in Zuid Limburg. Kunnen jullie me hiermee helpen en evt. wat namen en nummers van dierenartsen sturen. Hoeft niet persé hier op bokt, kan ook via prive bericht.

Alvast bedankt !!!

Dyante

Kris

Re: Dierenartsen Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 09:49

Verplaatst MED --> EA-GZ.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 22:24

Is het niet t makkelijkst om even via google de hele lijst te zoeken? Of via de gouden gids?

Ik ken er wel een paar, maar heb zo niet de telefoonnummers bij de hand.
Dokter Bob (ik dacht dat de achternaam van der Heijden was), heeft de praktijk in Schimmert of Schinnen als ik t goed heb. Hij heeft een tijd in Amerika gestudeerd, en kan ook het gebit bijwerken, en osteopatie.
En dokter Schmeits (ik weet niet hoe je het schrijft), dat is een vrouwelijke dierenarts, uit Sittard.
En dan heb je in België nog een dierenarts zitten, Wouter, die schijnt erg goed te zijn.

vanini

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 15:29

idd even in de gouden gids f google.
By the way: Schmeitz is een man Knipoog

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 16:03

Ja echt? oeps Bloos
In ieder geval, op t vorige pension waar ik stond werden de paarden altijd geënt door Schmeitz, en ik hoorde toen dat er een vrouw was geweest om de paarden te enten, dus ik nam aan dat dat Schmeitz was Bloos Zal wel een assistente zijn geweest dan Tong uitsteken

Nicky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 17:27

MysticTinker schreef:
Is het niet t makkelijkst om even via google de hele lijst te zoeken? Of via de gouden gids?

Ik ken er wel een paar, maar heb zo niet de telefoonnummers bij de hand.
Dokter Bob (ik dacht dat de achternaam van der Heijden was), heeft de praktijk in Schimmert of Schinnen als ik t goed heb. Hij heeft een tijd in Amerika gestudeerd, en kan ook het gebit bijwerken, en osteopatie.
En dokter Schmeits (ik weet niet hoe je het schrijft), dat is een vrouwelijke dierenarts, uit Sittard.
En dan heb je in België nog een dierenarts zitten, Wouter, die schijnt erg goed te zijn.

Wouter heb ik! Is een erge fijne arts! Heet Wajong met de achternaam Knipoog
Doet veel zaken bij manege 't hetjen. Ken hem ook daarvan.

Knavia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 23:34

Bob vd Heijden is goed en betrouwbaar. Hij heeft ook een website dacht ik, die kan je vinden via de links op www.w2e2.com .

Ddees

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 17:41

Christian Spe, praktijk dierenartsenpraktijk Centrum, Heerlen. Fijne dierenarts die veel ervaring heeft met paarden. Onderhoudt veel contact met dierenklinike in Someren en Tom Mariën in België