[GZ] Zitlessen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Urielle

[GZ] Zitlessen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-07 13:57

Door mijn bevalling heb ik serieuze bekkenproblemen (gehad), die nu nog doorwerken in mijn zit.
Het is niet helemaal duidelijk of het bekken zelf nu in orde is, in elk geval de banden en spieren zijn nog verkort (oid) en het is (vrijwel) onmogelijk voor mij om recht op mijn paard te zitten. Dit zorgt voor een slechte en gespannen zit.
Ik zoek iemand die echt kennis van zaken heeft, liefst met fysiotherapeutische achtergrond oid (want ik ben als de dood dat ik mijn rug en bekken verder de vernieling inhelp), die me kan helpen met zitlessen.
Dressuurmatig onderlegd zijn is geen must, hiervoor is reeds goede instructie voorzien.
Antwerpen, Noord-Brabant, Limburg.

mariska32

Re: [GZ] Zitlessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 19:39

ga eens naar een cesar? therapeut.
die kan je op weg helpen [mij wel]

Nado

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 19:44

Urielle, ik heb hele goede verhalen gehoord over Equireva: http://www.equireva.nl/index.html Ik dacht dat het ook jouw kant op zat, blijkt het iets verder weg te zijn. Maar, ik denk dat dit precies is wat je zoekt, dus misschien de moeite om een keer wat verder te gaan en wellicht kan je een weekend of zo erheen gaan ? Van wat ik heb begrepen is Gerry een hele aardige vrouw, die graag met je mee zal denken. Sterkte iig!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-07 21:08

Bedankt Nado! Dat klinkt idd precies als wat ik zoek, ik ga contact met hen opnemen!

Ik ben al een tijdje onder (wekelijkse) behandeling van een osteopaat, een vriendin van me gaat me deze week intensief begeleiden met stretchen en zitoefeningen en daarnaast ga ik afspraken maken met een kinesist en een medisch masseuse om alles helemaal los te maken. Ik zal nog even kijken wat ceasartherapie precies is en of dat hier ergens ook gedaan wordt. Ja

(heb vandaag WEER eens geen winst gehaald op wedstrijd vanwege die rug, loop al de hele dag met een zere rug en ben het nu echt beu, dus even flinke actie Clown )

Dewi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 21:12

Je hebt een pb-tje!