Iets besteld bij Wica's ruitersport?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

#Ymke#

Iets besteld bij Wica's ruitersport?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-07 23:25

Heeft er iemand wel eens iets besteld bij Wica's ruitersport? ( http://www.wicasruitersport.nl/winkel/index.php )

Ik heb ze gemaild over iets wat ik wilde bestellen, geen reactie gehad Toen heb ik toch maar een bestelling geplaatst, omdat hetgene zij verkopen ik nergens meer kan vinden, maar nog geen reactie, ook geen bevestiging Nu heb ik hem opnieuw besteld, maar ik kan b.v geen kleur of maten opgeven dus ik vraag me af of dat wel goed gaat.

Heeft iemand daar wel eens wat besteld ?

MikeRick

Re: Iets besteld bij Wica's ruitersport?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 23:34

Yep ikke een jas, de jas had ik vervolgens snel in huis maar ik had de verkeerde maat gekregen.

Gebeld mocht deze terug sturen en dan zou ik de goeie maat krijgen. Zo gezegd zo gedaan echter kreeg ik maar geen jas, paar mails gestuurd en geen reactie vervolgens weer een paar keer gebeld en toen nog steeds geen jas. Nog een keer gebeld en ze kregen de jas niet meer binnen, ik heb wel netjes mijn geld terug gekregen.

Mijn ervaring is dus mailen heeft weinig zin, bellen daarintegen is redelijk effectief, of het ook zo hoort laat ik even in het midden Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 00:15

HAR --> EA GZ DI.

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 00:21

Ik heb een jaar geleden telefonisch iets besteld en erg snel in huis.

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 00:24

In de winkel zelf verzinnen ze vaak de prijzen waar je bij staat..

* Longeerzweep, zat een stickertje op van 8,50. Dus wil hem gaan afrekenen, is hij opeens 12 euro, want dat stickertje was zogenaamd de aanbiedingsprijs die toen niet gold.

* Druppel frontriem, ik moest maat pony hebben, want maat cob zou groot uitvallen had ik via bokt gehoord. Ze had geen maat pony, dus mocht maat cob passen. Natuurlijk was hij te groot en ze zou maat pony bestellen. Heb daar 2 maanden op moeten wachten en aantal keer gemaild. Moest via advertenties op MP zien, dat de frontriemen weer binnen waren.

* En de kleding/voornamelijk rijbroeken zijn altijd van die partijen die niet goed zijn eigenlijk! Zoompjes verkeerd gestickt of lederen zit niet goed afgewerkt. Van die flutbroeken die ze dan weer voor zoveel euro's verkoopt aan mensen die denken dat het gewoon die prijs waard is.

* Vaak ook dure prijzen, had ooit een zweetmes wat ik wilde kopen voor toen nog... 12,50 GULDEN.. maar had hem in andere winkels voor 7,50 GULDEN gezien! En ook zo'n Equitheme vestje grijs/rose is daar 38 euro ofzo, die je bij andere winkels voor tegen de 30 euro hebt.

* Ze smeerde voor een D pony van peesbeschermers maat SHETLANDER aan bij mijn vriendin. Waren van Norton, ik weet dat de Norton shet peesjes groot vallen, maar dan tot A/B pony. Dus ik zei tegen Wica, dat ze maat PONEY moet hebben van die Norton peesjes, die vallen uit als een cob, beetje kleine cob. Die had ze dus niet en ze begon weer over die maat SHETLANDER

* En qua online bestellen.. Nikitaatje wilde ooit een BR set bestellen, halster touw dekje bandages oornetje ding transport etc etc... Wica had gezegd dat ze heel de set hadden, Nikitaatje wilde het geld overmaken en toen opeens had Wica een groot gedeelte van de set niet!

* Had gemaild om een bepaalde uitrijdeken van HH van oude collectie, of ze die toevallig nog had liggen. Ja volgens mij hebben we die nog wel. Dus ik naar die winkel toe, zij allemaal zoeken boven. Maar ze hadden hem niet hoor.. Makkelijk om je zo naar de winkel te lokken, zo gaat het echt.

Ik kom er dus nooit meer, afzetters en ze smeren je alles aan..!

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 00:30

Ik hoorde dat met de paasdagen Wica's ruitersport een grote outlet heeft in Breda boven Tichelaar - Ford garage.
Wie weet of dat door gaat?

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-07 00:30

dat klinkt niet echt positief... Ze hebben daar een deken die ik al lang zoek, de enige vliegendeken die mijn paard goed ligt. Maar als ik dit zo hoor....

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 00:32

#Ymke# schreef:
dat klinkt niet echt positief... Ze hebben daar een deken die ik al lang zoek, de enige vliegendeken die mijn paard goed ligt. Maar als ik dit zo hoor....

Welke deken zoek je dan??

pros_zero

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 00:34

blijf dit ook even volgen, wou misschien nog wat bestellen daar

tax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 00:36

Ik heb er eigenlijk ook niet zo'n goede ervaringen. Heb een tijdje gezocht naar een deken met loopsplit. Komen ze gerust aan met dekens zonder met een ja maar.....

Dan heb ik er al geen zin meer in! Voor mij ook nooit meer!

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-07 00:41

De BR vliegendeken, die met de loopsplitten etc.

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 00:44

#Ymke# schreef:
De BR vliegendeken, die met de loopsplitten etc.

Die is zeker wel op meer plekken te verkrijgen.
Gewoon even googelen.

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 00:53

Precies Hopla!

Had nog zo'n vaag verhaal gehoord over Wica..

Vrouw 1 had een deken gekocht, prijs was 80 euro, maar er stond maat 195 op de DEKENZAK, de deken zelf was 185 ofzo, maar was niet meer in 195. Dus vrouw 1 deken weer terug gebracht.

Paar weken daarna toen Vrouw 1 en Vrouw 2 in de Wica waren. Vrouw 2 ziet diezelfde mooie deken, wil hem mee nemen, maat 195 stond op de DEKENZAK, dus hebben die kip dacht ze! Wat is de prijs? Ja 120 euro!

Vrouw 1 denkt zo van huh? Die maat klopt niet, dat is maat 185, want ik wilde hem ook kopen, maar het staat verkeerd op de zak. En ik moest er 80 euro voor betalen.. Wica zei: maar dat kan helemaal niet bla bla..

En ook bij stalgenoot dat dr sprenger spoor af was gebroken ofzo, die dingen breken echt niet zo maar, dus zal ook wel zo'n restpartij of hoe noemen ze dat? Iig niet helemaal goed zijn.. Ook zouden ze haar rijbroek stikken, die nieuw stiekem gelijk niet goed was. Zij broek terug gegeven, zouden ze naar de naaister doen :S maar toen kreeg ze dr broek niet meer terug, want ze deden hem niet naar de naaister ofzo.. Weet niet precies meer maar iig vaag..

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 01:00

Ik heb overigens alleen nog maar dekens van Rambo of Horseware.
Ik wil geen enkele andere stal of buitendeken meer op mijn paarden.
Van Bucas krijgen ze schuurplekken en de Global past heel slecht.
Ook de harry's Horse en andere dekens schuren of trekken aan alle kanten.
Dus ik kan je zeker een Rambo aanraden.
Bij Horsemopolitan hebben ze veel soorten.
Ik heb als vliegendeken de Rambo dustbuster plus. En die is nergens anders te koop voor zover ik weet.

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 09:21

IK weet dat ze er veel restrpartijen opkopen. Dus een aantal van bovenstaande dingen kloppen wel. Soms kunje er wel voor weinig geld iets leuks vinden. Maar ik zou eerder langsgaan dan via internet bestellen, want dan kan de reactie inderdaad lang duren.

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 09:23

Hmmm... jammer, ik zag dat ze Mountain Horse schoenen op marktplaats aanbood, maar nu begin ik toch te twijfelen.

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 11:50

Ik heb van mijn stalgenoot gehoord, dat ze wel altijd van alles aansmeert. Ookal past het niet, of je heb het niet nodig.
Ik wil er wel eens een kijkje nemen, alleen dan zonder geld denk ik aangezien ik moeilijk nee kan zeggen. Nagelbijten / Gniffelen

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 12:07

wij die in de omgeving van wica wonen gaan eigenlijk alleen naar wica als het echt niet anders kan. Dan rijden we liever wat verder naar hypodrama of drunen...
Ik heb er peesjes gekocht voor mijn shet. Stond eerst met peesjes in mijn hand die me wel leken te passen. Ja, wordt er gezegt, onze shet past ze ook, gaat prima.
Zag ik andere liggen, die de helft kleiner waren (echt minishet)
Ja, onze shet past ze ook, gaat prima...
Vaag.....

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-07 12:47

Ik wil perse die BR deken Bloos , ik heb gegoogled en kwam toen bij wica uit, voor de rest vind ik hem nergens meer. Deze deken gebruikte ik ook bij m'n vorige paard en daarom wil ik die nu ook hebben (alleen andere maat nodig).
Ik ga toch eens bellen (ik weet het, eigenwijs Bloos )

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 16:55

Ik had ook precies hetzelfde als jou, inderdaad besteld, niks gehoord, mailtje gestuurd, niks gehoord, weer mailtje gestuurd, weer niks gehoord.
Ik wilde ook die druppel frontriem, net als Coentjuh, maar heb het nu maar laten zitten. Heb hem ook nu ergens anders gevonden, en een tientje goedkoper!! naar mijn idee geen goede service, moeten ze zelf weten, raken ze klanten door kwijt Knipoog

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 17:10

@ Madelief; oeh hij was daar juist het goedkoopst haha 27,50 ofzo?

Ik had pas zoiets, wilde sokken van HH, speciale kleur. Wilde persé die en geen andere. Komt ze aan met andere sokken, die er wel een beetje op leken.

Ik wil vaak specifieke dingen, bepaalde merken etc.. En dan blijft ze doorzeiken over 1 bepaald ding, dat die ook goed is enzo.. Ik zeg: ik wil die niet, ik wil die van HH in die en die kleur!

Ja ik ging er heen omdat het in de buurt is en mn ouders niet graag naar een winkel ver weg rijden.. Maar nou mn ouders weten hoe erg het daar aan toe gaat in de Wica, hebben ze in november -jawel- naar nieuwegein gereden Tong uitsteken

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 17:12

ik was er vorige week nog.
een vriendin had een menbit nodig....wilde ze mij een bit voor stang en trens aansmeren!
en ikzelf had een rijbroek nodig...
maat 48.. komt ze aan met maat 44..
ik zeg: die pas ik niet( zag het bij voorbaat al)
nee , ik moest en zou het passen van haar..
zo waren er nog meer dingen....
nee, ik kom er niet meer. dan rij ik liever naar drunen of breda.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 17:15

@Coentjuh: Had hem gevonden voor 19,95 Pling
Dacht dat ik door 28,95 was, maar weet het ook niet meer precies Knipoog

loeske87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 17:19

ze heeft ooit een zadel aan iemand bij ons op stal verkocht Lips are sealed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 20:19

Ik vind die winkel ook helemaal niets! ben er 1 keer geweest en nooit meer ver-schrik-ke-lijk daar!