Aangezien het met mijn medicijnen gevaarlijk is om paard te rijden (ik mag niet op m'n hoofd vallen) zoek ik andere leuke dingen om met een paard/pony te ondernemen. Ik denk aan mennen, Vrijheidsdressuur, clicker training, etc. Ik heb geen eigen paard/pony.
Ik wil er graag voor betalen, maar in ruil voor wat klusjes/verzorging van het paard vind ik ook prima. Wel omgeving Eindhoven!
Goede vraag Voor alle disciplines geldt: Ik wil er graag kennis mee maken en weten hoe en wat het is.
Verder zie ik bij mennen voor me enkele theorielessen en enkele praktijk lessen, eventueel gevolgd door koetsiersbewijs. Ik heb er inmiddels al een gevonden in Eindhoven (http://www.meninstructie.nl), maar moet nog even beslissen of ik het geld er voor over heb.
Die andere dingen (NH, VD, etc) zijn wat lastiger in lesvorm inderdaad, maar het lijkt me leuk om eens te zien hoe dat in z'n werk gaat en het zelf een keertje te proberen. Een soort minicursus ofzo. Ik zat te denken aan iemand die workshops geeft om te laten zien hoe dat in z'n werk gaat. Als dit om een dagje of middagje gaat, hoeft dit niet omgeving eindhoven te zijn natuurlijk.
Ik heb er inmiddels al een gevonden in Eindhoven (http://www.meninstructie.nl), maar moet nog even beslissen of ik het geld er voor over heb.
Hier heb ik ook mijn koetsierbewijs gehaald, dan hoef je inderdaad geen eigen paard/pony mee te nemen. (erg leerzaam en gezellige mensen) Maar het is wel zo fijn om daarna zelf verder te gaan met een pony/paard, anders is het inderdaad wel prijzig.
Maar je mag niet op je hoofd vallen, dus kijk je ook uit met mennen. Lijkt me evengoed wel gevaarlijk hoor. Tak tegen je hoofd is net zo link toch? En bij Leonne en Martin zit je inderdaad goed, superaardig en goed.
Als je wilt mag je (regelmatig) met mij mee Met Jauke vd ik met behulp van de clicker, hier geef ik ook les in. Verder men ik met Jauke en zoek vaak een menmaatje. Ook doe ik het eea met NH en schrik en obstakel training. Ik geef ook af en toe shows met Jauke en kan dus ook af en toe een groom gebruiken En ik vind het vaak gezellig als ik samen met iemand op stal ben! Laat maar weten als het je iets lijkt.