Ik ben op zoek naar een zadelmaker die aan huis komt controleren en eventueel ook aan huis opvult. Wie kent een goede zadelmaker in de regio Boskoop/Alphen aan den Rijn/Leiden. BTW Van Rijs heb ik helaas geen goede ervaring mee, dus graag andere zadelmakers hier in de regio
Ooteman is bij mij een keer op stal geweest. Verder zit er in Harmelen ook de Ruitershop, daar zit een hele goede zadelmaker, maar of die op locatie komt weet ik niet. In Zoeterwoude kan je ook eens bij Van Bemmelen Ruitersport binnenlopen, die zijn ook aangesloten bij een zadelmaker, maar welke weet ik niet. Les Deux Chevaux in Alphen aan den Rijn is bij mijn weten NOG niet aangesloten bij een zadelmaker, maar dat zou ik zo voor je kunnen informeren, ga er zo even langs namelijk. Sport Express in Alphen aan den Rijn is zeker weten aangesloten bij een zadelmaker, deze komen zeker niet aan huis/op locatie. Verder heb je ook nog Horseman Outfitter, die komen ook nog op locatie.
Harnassmaker heeft al 3 keer beloofd om bij mij langs te komen om miijn dressuurzadel opnieuw te vullen, maar steeds hoorde ik niks meer. Vond ik wel erg jammer.
Bij Pensionstal Kaptein in zoeterwoude zit ook een zadelmaker (ster) ze het Ria. voor tel nr. kun je me pm' en. Ik heb verder geen ervaringen met haar, maar een stalgenoot van mij is zeer tevreden. ze komt ook aan huis.