Weidegang met stalling gezocht voor Andalusier

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Quinnie

Weidegang met stalling gezocht voor Andalusier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-07 12:39

Ik ben voor een 10-jarige Andalusier ruin op zoek naar een stal met weidegang, bij voorkeur in de buurt van de Veluwe.

Dit paard kan en mag NOOIT meer bereden worden vanwege een neurologische afwijking, dus ik zoek een plek waar hij de rest van zijn leven lekker kan grazen en met vriendjes en vriendinnetjes kan spelen. Aangezien hij wel een paard is die persoonlijke aandacht nodig heeft, wil ik graag dat hij 's nachts lekker binnen staat en bij voorkeur iedere dag even wat persoonlijke aandacht krijgt in de vorm van een knuffel, een praatje of een lekkere poetsbeurt.

Hij is gek op aandacht van mensen en is ook meer een mensenpaard dan een paardenpaard. Hij is een echt knuffelkont, maar is soms een beetje onbehouwen..

Het is wel een beetje een paard met een gebruiksaanwijzing; wanneer hij in een kudde zou komen te staan, is het belangrijk dat dit geleidelijk gebeurd. Hij heeft namelijk nooit eerder in een kudde gelopen en lijkt de 'paardentaal' niet heel goed te begrijpen.. Hij vertoont macho-gedrag, maar als het puntje bij het paaltje komt is hij een bange poeperd.

Wat uit het bovenstaande misschien niet duidelijk is, is dat hij NIET te koop is!

Wie o wie heeft tips of suggesties voor een stalletje van ca 100 euro per maand?

Anoniem

Re: Weidegang met stalling gezocht voor Andalusier

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 21:09

VSW --> EA GZ DI.