GZ: Osteopaat omg Breda

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mews

GZ: Osteopaat omg Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-07 18:52

Ik ben op zoek naar een osteopaat die in Teteringen (grenst aan Breda) op stal kan langskomen om mijn paard te onderzoeken en evt te behandelen. Ik heb in principe geen vervoer, vandaar graag iemand die op stal kan langskomen.

Weet iemand een adres? (bij voorkeur ook een adres waar je zelf goede ervaringen mee hebt of goede dingen over gehoord hebt)

Edit: Ik heb even de titel veranderd, omdat ik in eerste instantie om manuele therapie vroeg maar osteopatie wat 'overkoelender' is; en ook het bewegingsapparaat kan onderzoeken / behandelen, toch? (ik vermoed namelijk dat er iets vastzit in de rug... maar een zekerheid heb ik niet, vandaar dat ik een manueel therapeut / osteopaat zoek om dit te onderzoeken; en vandaar dat een osteopaat dan misschien handiger is omdat die 'alles' onderzoekt.)

Bij voorbaat dank! Lachen

heleenxx

Re: GZ: Osteopaat omg Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 23:30

Normaal kom ik niet helemaal naar Brabant om paarden te behandelen. Maar toevallig heb ik nog 2 mensen die me vroegen te komen in je regio.
Ik wil dus best een datum plannen binnenkort. Stuur me maar een pb als je interesse hebt.
Ik ben osteopaat (gediplomeerd via ICREO en dierenfysiotherapeut)
En ik heb redelijk veel ervaring met Ijslanders Knipoog

Groetjes, Heleen
Laatst bijgewerkt door heleenxx op 18-03-07 23:33, in het totaal 1 keer bewerkt

timokyana

Re: GZ: Osteopaat omg Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 23:33