Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Banjer schreef:Commijs zit nog steeds op de 's Gravendijkwal in Rotterdam... is dus niet gepensioneerd... ik heb mevrouw Commijs verschillende malen aan het werk gezien bij ons op stal, en ze is zeer kundig, en probeert je ook zeker niet het duurste zadel aan te smeren.
MISTRAL94 schreef:Hyporama en Divoza vind ik absoluut geen aanrader, met die anderen heb ik geen ervaring
integra123 schreef:Ja het is altijd makkelijk om een ander de schuld te geven he, van Rijs zou eens goed in de spiegel moeten kijken en zich dan afvragen waarom hij zoveel zadels niet goed krijgt.
Je geeft een hoop geld uit aan een zadel wordt dan op zo'n manier behandeld, ik vind het echt schandalig gewoon, zulke slechte service heb ik in ieder geval nog nooit meegemaakt.
MyWishMax schreef:integra123 schreef:Ja het is altijd makkelijk om een ander de schuld te geven he, van Rijs zou eens goed in de spiegel moeten kijken en zich dan afvragen waarom hij zoveel zadels niet goed krijgt.
Je geeft een hoop geld uit aan een zadel wordt dan op zo'n manier behandeld, ik vind het echt schandalig gewoon, zulke slechte service heb ik in ieder geval nog nooit meegemaakt.
Vind dit een beetje domme opmerking, hij krijgt namelijk heel veel zadels ook wél goed. Ik heb altijd goede service gehad daar. het ligt er ook nog aan wie je hebt en misschien is je paard wel echt scheef (elk paard is scheef) Mijn paard wisselt elke keer van meer bespierde kant en doordat hij veel stil staat moet er vaak wat aan het zadel gebeuren, pas 1 keer niet goed gegaan. En mijn zadel is toch echt al héél veel opgevuld en gecorrigeerd enzovoorts. Onze hele stal laat van Rijs altijd komen en wij hebben allemaal wél goede ervaringen